جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۳۲
IOTC
سه شنبه / ۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۲۲:۰۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۶۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

چالش‎ها و برنامه‎ های اجرایی شرکت پایانه های نفتی ایران در خارگ بررسی شد

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل و رؤسای ادارات پایانه نفتی خارگ با هدف بررسی اهداف و برنامه‌های این شرکت در منطقه عملیاتی خارگ برگزار شد.

چالش‎ها و برنامه‎ های اجرایی شرکت پایانه های نفتی ایران در خارگ بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با تبریک عید سعید فطر به مسلمانان اظهار داشت ، امسال ماه رمضان متفاوتی داشتیم چرا که کشور و جامعه بین المللی درگیر ویروس کرونا بودند و این ویروس مشکلات فراوانی را در بخش ها مختلف جهانی ایجاد کرد.

اسدروز افزود : از ابتدای شیوع این ویروس، جزیره خارگ به عنوان یکی از اولین نقاطی بود که آمادگی و اقدامات کنترلی مناسبی در حوزه های مختلف توسط شرکت های نفتی ، پتروشیمی ، نهادها و سازمان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در آن انجام شد که با توجه به تعامل و هم افزایی خوبی که در منطقه وجود دارد نتیجه این اقدامات قرار گرفتن منطقه در وضعیت مناسب می باشد.

وی در ادامه به ماموریت شرکت پایانه های نفتی ایران اشاره کردند و افزودند : نقش و ماموریت شرکت پایانه‌های نفتی ایران کمک به تداوم تولید نفت و گاز و استمرار جریان صادرات نفت کشور است.

اسدروز ادامه داد : این شرکت در چهار منطقه عملیاتی کشور در پایانه نفتی خارگ، پایانه نفتی شمال، پایانه میعانات گازی عسلویه و منطقه عملیاتی ماهشهر ماموریت دارد و برای دستیابی به اهداف مهم و سیاست‌های راهبردی شرکت، باید از زیر ساخت‌های حیاتی کشور در این مناطق حفاظت کنیم.

اسدروز، بر نگهداری از زیرساخت‌ها، از جمله مخازن ذخیره سازی، خطوط لوله و اسکله‌های صادراتی تاکید و عنوان کرد: این اهداف باید در دستور کار مستمر مدیران، روسای ستادی و روسای مناطق عملیاتی قرار داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در ادامه با اشاره به شعار سال بنام جهش تولید ، هدف از برگزاری این جلسه‌ها را استفاده حداکثری از خرد جمعی ، تبادل افکار و هم‌اندیشی درباره اهداف کلان سازمان برشمرد و افزود: با تعیین دقیق مسائل و چالش‌ها، امکان ارائه راه‌حل‌ها و تحقق اهداف پیش‌بینی شده میسر می‌شود.

در ادامه این نشست ، سید محمد جواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت : در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های شرکت ، در پایانه نفتی خارگ روزانه و به صورت مستمر با برگزاری نشست هایی با روسای ادارات، برنامه ها و چالش ها پیش رو  بررسی و در راستای حل آنها چاره اندیشی و برنامه ریزی می گردد.

موسوی در ادامه این نشست  به ارائه گزارش عملکرد پایانه نفتی خارگ در حوزه های مختلف پرداختند.

نشست مدیرعامل با روسای ادارات خارگ 10
نشست مدیرعامل با روسای ادارات خارگ 8
نشست مدیرعامل با روسای ادارات خارگ 5
نشست مدیرعامل با روسای ادارات خارگ 4
نشست مدیرعامل با روسای ادارات خارگ 2
نشست مدیرعامل با روسای ادارات خارگ 1
نشست مدیرعامل با روسای ادارات خارگ 9
نشست مدیرعامل با روسای ادارات خارگ 7
نشست مدیرعامل با روسای ادارات خارگ 6
نشست مدیرعامل با روسای ادارات خارگ 3         

(سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹) ۲۲:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید