جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۴۲
IOTC
شنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۶:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۵۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت،ایثار و پیروزی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی، روز سوم خرداد، گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و سالروز مقاومت، ایثار و پیروزی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت،ایثار و پیروزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام تبریک عباس اسدروز  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


"خرمشهر را خدا آزاد کرد" امام خمینی (ره)

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان شجاع و قهرمان این مرز و بوم، به سرانجام رسید. این فتح بزرگ، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان و جلوه ای از ایمان، دینداری و مجاهدت های ملت قهرمان ایران است.

در همسویی با مقاومت،ایثارو پیروزی حماسی و غیرتمندانه مدافعان وطن در 8 سال دفاع مقدس ، کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ که هدف دوم دشمن بود، حماسه دیگری آفریدند و دشمن را در نقشه های شوم خود ناکام گذاشتند و این نشانه شجاعت، مقاومت و فداکاری تاریخی مردانی است که با غیرت دینی و ملی خود نگذاشتند صادرات نفت به عنوان ثروت ملی حتی یک روز قطع شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر و امام شهیدان، سالروز این پیروزی بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس  و خصوصا کارکنان پرتلاش شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق خدمتگذاری همگان در مسیر پاسداشت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت دارم.

عباس اسدروز

مدیرعامل

(شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹) ۰۶:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید