پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۲۹
IOTC
جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۶:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۵۷
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

پیام مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز جهانی قدس

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت

پیام مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران  به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم


جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

نام‌گذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل (ره) که بیانگر اندیشه والا و آینده‌نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی بود، آغاز حرکت حکمت‌آمیزی شد که سبب همبستگی هرساله مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان اسلامی می شود.

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است، آرمانی که متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر و  انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده تا همیشه تاریخ است.

هرچند امسال به علت شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان ایران از برگزاری راهپیمایی های منسجم محروم هستیم ولی این محدودیت مانع از حمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین نخواهد شد.

کارکنان شریف و روزه دار شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن گوش جان سپردن به سخنان مقتدای مقتدر و عظیم الشان امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی) در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان که به صورت زنده از ساعت 12:00 و از طریق  شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش می شود، همچون سال‌های گذشته با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (ره) تجدید پیمان می‌کنند، به این امید که هرچه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مظلومان فلسطین فراهم گردد.

 

عباس اسدروز

مدیرعامل

(جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹) ۰۶:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید