IOTC
جمعه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۴۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

کسب گواهینامه های استاندارد مدیریتی توسط شرکت پایانه های نفتی ایران

شرکت پایانه های نفتی ایران موفق به کسب گواهینامه های استاندارد مدیریتی از شرکت SGS IRAN شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان آخرین حلقه از زنجیره تولید انرژی کشور  و ویترین شرکت ملی نفت ایران در مواجهه با نمایندگان مشتریان خارجی خود را ملزم به رعایت همه استاندارد های داخلی و  بین المللی می داند.

مجید حسینی کنگانی افزود: علیرغم شیوع ویروس کرونا که همه دنیا را درگیر خود کرده است اما با  تصمیم به موقع و تدبیر مدیرعامل محترم شرکت پایانه های نفتی ایران  ،  تمدید و اخذ گواهینامه های لازم  در دستور کار قرار گرفت و ممیزی گواهینامه ها در اردیبهشت‌ماه و به مدت هشت روز  با حضور کارشناسان شرکت SGS IRAN انجام شد.

وی اظهار داشت : شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای صحه گذاری بر عملکرد فرآیندهای جاری سازمانی براساس استاندارهای بین المللی ، برنامه ممیزی خارجی خود را با حضور ممیزان حوزه های مدیریت کیفیت ، مدیریت بهداشت و ایمنی ،، مدیریت محیط زیست و نظام مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست برگزار و در پایان موفق به کسب گواهینامه های استاندارد ایزو از شرکت SGS IRAN  شد.

حسینی کنگانی افزود : این ممیزی در اردیبهشت ماه  در ستاد تهران و مناطق عملیاتی پایانه نفتی خارک ، پایانه نفتی شمال و پایانه میعانات گازی پارس جنوبی  به مدت ۸ روز برای تجدید گواهینامه های ( مدیریت کیفیت  ISO 9001 : 2015 ) و ( مدیریت زیست محیطی  ISO 14001 : 2015 ) و (نظام مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست   (HSE MS و اخذ گواهینامه ( مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای  ISO 45001 :  2018 ) انجام شد.

رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد : جلسه اختتامیه  با حضور دکتر اسدروز مدیرعامل محترم شرکت ، مدیران ، روسای ادارات و تیم ممیزی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و پس از بررسی گزارش تیم ممیزی از نقاط بخش های مختلف شرکت ،گواهینامه های استانداردهای ایزو 14001:2015، ایزو 9001:2015  و  HSE MS تمدید و گواهینامه ISO 45001 :  2018 برای مدت 3 سال به شرکت اعطا شد .

حسینی کنگانی ،حمایت های همه جانبه و دیدگاه سیستمی مدیرعامل شرکت در این زمان و شرایط خاص فعلی برای دستیابی به این مهم را بسیار راه گشا دانست و اظهار داشت: گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت یکی از نقاط قوت و از نگاه مشتریان ، شرط لازم برای شرکت‌ها و کسب امتیاز در ارزیابی‌هاست و خوشبختانه این روحیه به همه بخش های سازمان سرایت نموده است .

(جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۴:۳۹
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید