پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۱
IOTC
شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۲:۳۵
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۵۳۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

آغاز عملیات اجرایی تکمیل جاده دسترسی حدفاصل کوی فرهنگیان تا انتهای باند فرودگاه شهدای خارگ

باحضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ، بخشدار، شهردار و مسئولین شهری جاده کمربندی حدفاصل منازل فرهنگیان تا فرودگاه خارگ کلنگ زنی شد

آغاز عملیات اجرایی تکمیل جاده دسترسی حدفاصل کوی فرهنگیان تا انتهای باند فرودگاه شهدای خارگ

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ؛ عباس اسدروز در این مراسم اظهارداشت : این پروژه عام المنفعه به عنوان بخشی از مسئولیت های اجتماعی شرکت پایانه های نفتی ایران در توسعه منطقه خارگ است که با استفاده از منابع موجود ،امکانات داخلی و ماشین آلات پایانه نفتی خارگ انجام می شود  .

وی افزود: این پروژه دارای اهمیت بسیاری است چرا که منطقه شرکتی را به منطقه شهری و اطراف جزیره متصل می کند و از لحاظ پدافند غیرعامل و در شرایط اضطراری نقش بسیاری مهمی را ایفا می کند.

اسدروز تصریح کرد: این پروژه  بعد از یک دهه بلاتکلیفی بدلیل وجود معارض متعدد، با تغییر در مسیر و اصلاح طرح هندسی توسط مدیریت عملیات عمومی خارگ بازنگری و طراحی شده و در سال گذشته فاز اول پروژه و بسترسازی مسیر با تکیه بر توان فنی پرسنل، امکانات و منابع موجود در پایانه نفتی خارگ انجام شد و صرفه جویی به میزان  20 میلیارد ریال در برداشت.

اسدروز ادامه داد : در فاز ٢ پروژه در راستای بهره وری از امکانات و ماشین آلات موجود، این قسمت از جاده کمربندی به جهت سهولت دسترسی و ارتباط بین منطقه نفتی و شهری با صرفه جویی مالی به میزان ٣٠ میلیارد ریال اجرایی و تکمیل خواهد شد.

براساس این گزارش ، طول مسیر این قسمت از جاده کمربندی حدود یک کیلومتر و به عرض ١٣ متر سواره رو،٢ متر شانه خاکی در طرفین، اجرای کانال دفع آب های سطحی و کالورت های عرضی خواهد بود.

کلنگ زنی 2
کلنگ زنی 1

کلنگ زنی 3
کلنگ زنی 5
کلنگ زنی 4کلنگ زنی 6

عکس : محمد پنهان 

(شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۲۲:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید