جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۰۰
IOTC
جمعه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۱
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۵۳۱
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و حفاظتی به کارکنان ؛

پایانه نفتی خارگ مصمم در پیشگیری از شیوع کووید ۱۹

رییس پایانه نفتی خارگ از توزیع مستمر اقلام بهداشتی در بین کارکنان این پایانه خبر داد

پایانه نفتی خارگ مصمم در پیشگیری از شیوع کووید ۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، سید محمد جواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ و جانشین مدیر ارشد شرایط اضطراری خارگ ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی بر مبنای دستور العمل های ابلاغ شده توسط وزارت نفت و نیز مدیریت ارشد شرایط اضطراری در جزیره خارگ ، اظهار داشت :  در اجرای دقیق این دستورالعمل ها و توصیه های مکرر بهداشتی در مقابله با ویروس کووید ۱۹ و با تصمیم مدیریت شرایط اضطراری  این منطقه، به صورت روزانه و با نظارت مستقیم کارشناسان HSE  پایانه نفتی خارگ درمحیط مسکونی و صنعتی اقدامات گسترده ای  در حال انجام است.
وی افزود: مناطق مسکونی ناحیه شهری و شرکتی خارگ به صورت یک روز در میان توسط HSE  و ترابری پایانه نفتی خارگ ضدعفونی و گند زدایی می شوند.
وی افزود : روزانه کارشناسان HSE با حضور در ادارات فرایند کنترل دمای بدن کارکنان را انجام و بر حفظ فاصله اجتماعی به عنوان عامل مهم در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید  می نمایند .
موسوی ادامه داد : در راستای پیشگیری و حفاظت از پرسنل و خانواده های کارکنان و مسئولیت های اجتماعی،HSE  این پایانه در ادامه اقدامات قبلی، نسبت به تهیه ملزومات بهداشتی  شامل ماسک ، دست کش ، محلول ضدعفونی دست و سطوح اقدام نمود که در بین خانوادهای کارکنان ساکن و خوابگاه ها و مهمانسراها توزیع شد.
وی تاکید کرد: با انجام اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا توسط مسئولین و اهالی جزیره خارگ تاکنون وضعیت این جزیره در حالت سفید قرار دارد.

 

ضدعفونی  6
ضدعفونی  5
ضدعفونی  4
ضدعفونی  2
ضدعفونی  1

(جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹) ۱۴:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید