چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۴
IOTC
چهارشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۱۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

ساعت فعالیت کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ عادی است

رییس روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: فعالیت کارکنان زیرمجموعه وزارت نفت تابع قوانین و دستورالعمل های وزارتخانه یادشده است و ساعت کاری کارکنان طبق روال عادی در حال انجام است.

ساعت فعالیت کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ عادی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، مهدی باقری روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: اکنون نیروهای اقماری روزکار ۱۲ ساعت، نیروهای ساکن در جزیره خارگ روزانه هشت ساعت و کارکنان  نوبت‌کار نیز طبق برنامه نوبت‌کاری فعالیت دارند.
وی بیان کرد: نیروهای ساکن  پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل نیز سر کار نمی روند  و یا در صورت تمایل به اضافه کاری به فعالیت می‌پردازند.

رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: در ارتباط بانیروهای اقماری که از  استان‌های پرخطر به جزیره خارگ می‌آیند نیز براساس بخشنامه ابلاغی وزارت نفت عمل شده‌است.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا فعالیت نیروهای اقماری با هدف کاهش تردد شیفت های کاری و استراحت‌های آنان به صورت توافقی و هماهنگی با رئیس مستقیم در مواردی به ۲۰ تا ۲۵ روز افزایش می‌یابد.

باقری ادامه داد: برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تدابیر لازم در جزیره خارگ انجام شده تا از گسترده‌تر شدن دامنه ویروس کرونا جلوگیری شود.

 

(چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹) ۱۰:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید