پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۷
IOTC
پنج شنبه / ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۳:۵۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۰۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران :

سال نو را با توسل به باب الحوائج حضرت امام موسی کاظم(ع) آغاز کنیم

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به تقارن سال تحویل با شهادت امام هفتم، اظهار داشت : برای رفع بیماری ها و برطرف شدن مشکلات کشور لازم است سال خود را با توسل به باب الحوائج حضرت امام موسی کاظم (ع) آغاز کنیم.

سال نو را با توسل به باب الحوائج حضرت امام موسی کاظم(ع) آغاز کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز ، با اشاره به تقارن تحویل سال جدید با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: ما در تمام عمر خود مرهون الطاف و عنایات اهل بیت(ع) هستیم.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: امسال با شرایطی که پیش آمده و کشور ما درگیر بیماری کرونا شده و ما در غم از دست دادن تعدادی از مردم عزیز کشورمان شریک هستیم و با توجه به سالروز شهادت امام کاظم(ع)، عید نوروز همچون سالهای گذشته نخواهد بود.

وی با بیان این که نوروز امسال باید با توسل به ساحت قدسی امام هفتم همراه باشد، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور خوب است همگی در لحظه تحویل سال به این امام همام توسل کنیم تا مشکلات و مصائب پیش آمده از جمله بیماری کرونا از سر امت های اسلامی ریشه کن شود.

اسدروز خاطرنشان ساخت: اگر ابتدای سال خود را با دعا و توسل آغاز کنیم، سال خوبی خواهیم داشت و ان شاءالله خداوند به بیماران شفای کامل عنایت کرده و افرادی که در این ایام جان خود را از دست داده اند، نیز غریق دریای رحمت الهی باشند.

(پنج شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸) ۲۳:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید