جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۴
IOTC
چهارشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۰۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز و سالروز ملی شدن صنعت نفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی 1399و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز و سالروز ملی شدن صنعت نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز 1399 و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

متن پیام تبریک دکتر عباس اسدروز به شرح ذیل می باشد:

 

یا مقلّب القلوب و الابصار             یا مدبّر الیل و النهار
یا محوّل الحول و الاحوال       حوّل حالنا الی احسن الحال

روزهای تقویم یکی پس از دیگری سپری شد و برگ های تقویم سال 1398 را با فراز و نشیب هایش به پایان رساند، سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال "رونق تولید " نام گذاری شده بود.
سال 1398 را در حالی به پایان می رسانیم که علیرغم تمامی تلاش ها، بار دیگر هجمه های ناجوانمردانه دشمنان این آب و خاک را شاهد بوده ایم؛ هجمه هایی که نبض اقتصاد میهن عزیزمان را هدف گرفتند و سعی کردند تا با دشوار کردن شرایط معیشتی، راه را برای حصول نیت های ناصواب خود هموار سازند.

در این شرایط سخت اقتصادی، تلاش های خستگی ناپذیر شما همکاران محترم شرکت پایانه های نفتی ایران در عرصه ذخیره سازی و عملیات صادرات نفت خام و میعانات گازی و پشتیبانی از فرایند تولید نفت و گاز و تامین حیات اقتصادی میهن عزیزمان، فصل تازه ای از امید را برای هموطنانمان رقم زد.

در سایه همراهی و تلاش و پشتکار همیشگی شما عزیزان توانستیم به بخش اعظمی از برنامه های تعریف شده شرکت ، دست یابیم. انجام  ماموریت اصلی شرکت شامل صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور بر اساس سیاستهای وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در شرایط سخت تحریم، انجام عملیات تخلیه میعانات گازی با استفاده از گوی شناور در منطقه عملیاتی عسلویه برای اولین بار ،ساخت داخل 309 قلم کالا و قطعات موردنیاز؛  طراحی و ساخت داخل کارت های الکترونیکی سیستم های میترینگ نمونه هایی از این همت و همدلی شما تلاشگران در سال مزین به رونق تولید است.

اینجانب ضمن عرض خدا قوت خدمت شما همکاران عزیز برای تلاش های صورت گرفته در سال ۱۳۹۸ ، باگرامیداشت سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت برای تمامی کارکنان و کارگران شریف این صنعت عظیم در شرکت پایانه های نفتی ایران و خانواده های محترمشان آرزوی صحت و سلامتی در شرایط خاص کنونی و سربلندی و موفقیت روزافزون دارم.

                                                                        عباس اسدروز
                                                                       مدیر عامل

(چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸) ۱۵:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید