شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۴
IOTC
پنج شنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۸:۲۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۹۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ؛

کاهش ظرفیت حمل و نقل هوایی در پایانه نفتی خارگ

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت :در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا؛ پایانه نفتی خارگ ظرفیت حمل و نقل هوایی خود را کاهش داد.

کاهش ظرفیت حمل و نقل هوایی در پایانه نفتی خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز  اظهار کرد: پایانه نفتی خارگ یکی از پایانه های اصلی شرکت پایانه های نفتی ایران در کشور می باشد که دارای اهمیت اقتصادی و راهبردی بالایی می باشد، با توجه به تنوع نوع عملیاتی در شرکت کارکنان صنعت نفت از شهرهای مختلف در این پایانه حضور دارند.

وی افزود: در مناطق عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع این بیماری با برنامه ای ازپیش تعین شده بخوبی و با محوریت HSE و بهداشت و درمان صنعت نفت در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت پایانه های نقتی ایران تصریح کرد:با توجه به شرایط خاص جزیره خارگ ؛ این شرکت حضور کارکنانی که محل سکونت آنها در استان های پرخطر به لحاظ شیوع کرونا ویروس می باشد، را به پایانه نفتی خارگ ممنوع اعلام کرده و در همین راستا ظرفیت حمل و نقل هوایی خود را در برخی از مسیرها از ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش داده است.

اسدروز افزود: همچنین عملیات کنترل و تب سنجی در همه واحدهای ستادی و عملیاتی برای ورود به پایانه نفتی خارگ توسط تیم HSE این شرکت در حال انجام است.

(پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸) ۱۸:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید