پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۱۶
IOTC
یکشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۲:۰۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۹۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

پرسنل فرودگاه شهدای جزیره خارگ در خط مواجهه با ویروس کرونا هستند

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران در بازدید از فرودگاه خارگ از تلاش پرسنل فرودگاه در مبارزه با شیوع ویروس کرونا تشکر کرد

پرسنل فرودگاه شهدای جزیره خارگ در خط مواجهه با ویروس کرونا هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ،عباس اسدروز در بازدید از فرودگاه شهدای جزیره خارگ اظهارداشت : فرودگاه شهدای جزیره خارگ تنها فرودگاه موجود در جزیره خارگ می باشد که این فرودگاه از لحاظ راهبردی اهمیت فراوانی دارد و بعنوان لجستیک هوایی جزیره خارگ به شمار می رود.

وی افزود: پرسنل فرودگاه به عنوان اولین گروهی هستند که در خط مقدم مواجهه با ویروس کرونا درحال تلاش هستند ،  چرا که از نخستین روزهای شیوع این ویروس در کشور تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در فرودگاه جزیره خارگ با همکاری بهداشت و درمان و مجموعه شرکت های نفتی و پتروشیمی اندیشیده شد و اقدامات لازم برای تست و نمونه گیری مسافرین و ضدعفونی کردن فضای فرودگاهی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: به همین منظور، تجهیزات لازم برای کنترل مسافران فراهم شده تا کنترل مسافران با استانداردهای لازم از نظر دارا بودن علائم بیماری ویروس کرونا صورت گیرد.

اسدروز خاطرنشان کرد:  جزیره خارگ به عنوان دروازه دیپلماسی انرژی و بزرگترین پایانه صادرات نفت خام کشور روزانه میزبان تعدادی زیادی از کارکنان شرکت ها می باشد اما با تلاش جهادی پرسنل فرودگاه و انجام کنترل های لازم در مبادی ورودی و رعایت اصول ایمنی توسط مردم تاکنون موردی از شیوع ویروس کرونا در این جزیره گزارش نشده است.

فرودگاه  6
فرودگاه  5
فرودگاه  4
فرودگاه  2
فرودگاه  1    

(یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸) ۲۲:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید