پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۴۵
IOTC
شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۰:۲۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۹۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران در بازدید از بیمارستان نفت خارگ؛

مجاهدت‌های‌ پزشکان و پرستاران در راه مبارزه با کرونا برجسته و قابل افتخار است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از بیمارستان صنعت نفت خارگ مجاهدت‌های‌ پزشکان و پرستاران این بیمارستان در راه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را توصیف‌ناشدنی دانست و گفت: مجموعه کادر درمانی اعم از پزشکی و پرستاری با تلاش بی‌وقفه در راه حفظ سلامت مردم در مقابله با شیوع این ویروس در جزیره خارگ در حال مجاهدت و افتخارآفرینی می باشند.

مجاهدت‌های‌ پزشکان و پرستاران در راه مبارزه با کرونا برجسته و قابل افتخار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از بیمارستان صنعت نفت خارگ با بیان اینکه کار شما کادر درمانی به عنوان کار خیری در پیش خداوند ثبت و ضبط می گردد و امروز توفیقی حاصل شد در کنار شما عزیران که خط مقدم مبارزه و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس هستید حضور یابیم، جزیره خارگ یکی از راهبردی ترین نقاط جغرافیایی ایران اسلامی می باشد که از اهمیت بالایی برخودار است.

وی افزود: پزشکان و پرستاران با مجاهدت‌های خود در حفظ سلامت هم نوعان خود کاری کردند که برجسته و قابل افتخار است، چرا که کادر پزشکی و درمانی در این شرایط علاوه بر اینکه باید از خود و خانواده شان مواظبت کنند باید از دیگر هموطنان خود نیز مراقبت کنند.  

وی بیان کرد: در جزیره خارگ علی رغم اینکه افراد از همه جای ایران در کنار همدیگر مشغول به کار هستند اما تا الان خوشبختانه موردی از مبتلابه ویروس کرونا گزارش نشده است که این نشات گرفته از تدابیر خوبی است که در سه بعد محدود کردن افراد ، ارتقاء بهداشت فردی و تلاش کادر پزشکی و درمانی است که با مجاهدت‌های بی‌شائبه و عشق و علاقه وافر در ارائه خدمت صادقانه به مردم ،خودشان را وقف نموده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

مدیر شرایط اضطرار و بحران جزیره خارگ خاطر نشان کرد: تا زمان عادی شدن شرایط در ارتباط با جلوگیری شیوع کرونا ویروس در جزیره خارگ اقدامات از پیش تعیین شده این ستاد برای تمامی شرکت ها نفتی و پتروشیمی و ... مستقر در جزیره لازم الاجرا می باشد که با هم افزایی و همدلی که وجود دارد امادگی لازم برای مقابله با این ویروس در این جزیره همگانی شود.

اسدروز گفت: تمام نیازهای بهداشتی بیمارستان صنعت نفت به این شرکت امروز ظهر واصل گردیده است و با دستور اکید به مدیران مرتبط با این موضوع اقلام باید در کمترین زمان ممکن تهیه و در اختیار بیمارستان صنعت نفت خارگ بعنوان ستاد اصلی مبارزه با این ویروس قرار گیرد.

بازدید بیمارستان 8
بازدید بیمارستان 7
بازدید بیمارستان 6
بازدید بیمارستان 5
بازدید بیمارستان 4بازدید بیمارستان 9

بازدید بیمارستان 3
بازدید بیمارستان 2

(شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸) ۲۰:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید