پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۳۱
IOTC
چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۸۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران: قدردان زحمات شبانه روزی شما هستیم.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی از همکاری و رعایت مسئولانه خانواده بزرگ صنعت نفت و بویژه کارکنان مناطق عملیاتی شرکت پایانه نفتی ایران در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران: قدردان زحمات شبانه روزی شما هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز در پیامی از همکاری و رعایت مسئولانه خانواده بزرگ صنعت نفت و بویژه کارکنان مناطق عملیاتی  شرکت پایانه نفتی ایران در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است ؛

 

 یقینآ توجه و تکریم منابع انسانی در صنعت نفت به ویژه کارکنانی که در مشاغل عملیاتی و در شرایط دشوار اقلیمی خاص در مناطق عملیاتی مشغول انجام وظیفه هستند، در ایجاد انگیزش، تقویت روحیه و افزایش راندمان کار بسیار موثر خواهد بود.

کارکنان سختکوش اقماری این شرکت که نیمی از سنوات خدمتی خود را دور از خانواده و در شرایط بسیار دشوار می‌گذرانند و نیز همکاران عزیزی که باتفاق خانواده خود در آن مناطق ساکن هستند  ، نقش مهمی در پشتیبانی از فرآیند تولید نفت و گاز کشور و صادرات نفت خام و میعانات گازی ایفا می‌کنند که درخور تحسین و تشویق هستند.

در شرایط خاص کنونی ، با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور و استرسهای پیدا و پنهان کارکنان و خانواده محترم آنها  ، بر خود لازم می دانم از خدمات با ارزش و قابل ستایش کارکنان ، تلاشگران HSE ، بهداشت و درمان صنعت نفت و همه ادارات ارائه دهنده خدمات بهداشتی به کارکنان و همچنین از همه کارکنان بویژه شاغلین در مناطق عملیاتی که علیرغم وظایف سنگین سازمانی در شرایط خاص فعلی صبر و بردباری  نموده و با رعایت دستورالعملها و الزامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیش از پیش همکاری و عنایت داشته و اسباب آرامش خاطر  خود و خانواده بزرگ صنعت نفت را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر نمایم.

امید است به زودی شاهد کنترل و  ریشه کنی این ویروس در جامعه باشیم . از خداوند متعال برای شما و همه هموطنان در ایران همیشه سرافراز  سلامتی ، سرافرازی  و توفیق روزافزون مسالت می نمایم.

(چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید