جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۰۴
IOTC
چهارشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۹:۲۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۸۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

برگزاری دومین نشست آمادگی مقابله و کنترل ویروس کرونا در منطقه عملیاتی جزیره خارگ

با دستور مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ، دومین جلسه منطقه ای بررسی راهکارها و تدوین استراتژی اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا ویروس ، با حضور روسا و کارشناسان HSE و بهداشت دیگر شرکت های نفتی و پتروشیمی مستقر در جزیره درسالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارگ برگزارشد.

برگزاری دومین  نشست آمادگی مقابله و کنترل ویروس کرونا در منطقه عملیاتی جزیره خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، سیدمحمدجواد موسوی جانشین مدیر ارشد شرایط اضطراری و رییس پایانه نفتی خارگ اظهار داشت : این نشست پیرو دستورالعمل صادره از مقام عالی وزارت نفت و بهداشت و درمان صنعت نفت و با نظارت و راهبری دکتر عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیر ارشد شرایط اضطراری جزیره خارگ و به منظور پیگیری مصوبات اولین نشست آمادگی در مقابله با ویروس کرونا و اتخاذ تصمیمات جدید با حضور روسا و کارشناسان HSE و بهداشت شرکت های نفتی و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ برگزار گردید.

موسوی اضافه کرد: بدون شک قهرمانان اصلی در مبارزه با ویروس کرونا پرسنل بیمارستان ها و درمانگاه ها می باشند که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا می باشند .

رییس پایانه نفتی خارگ تصریح کرد: تا کنون موردی از ویروس کرونا در این جزیره مشاهده و یا گزارش نشده اما مدیریت شرایط اضطرار جزیره خارگ اقدامات لازم را در راستای ارائه آموزشهای لازم به منظور جلوگیری از ابتلا به این بیماری و همچنین ورود این ویروس به جزیره انجام داده است.

موسوی تاکید کرد : در راستای جلوگیری از ورود کرونا ویروس به جزیره خارگ ، مبادی ورودی شامل فرودگاه ،اسکله های مسافر بری و نفتکش ها روزانه تحت کنترل و توسط شرکت های مختلف ضدعفونی و گندزدایی گردند.

وی ادامه کرد: همچنین مقرر گردید خوابگاه ها، مهمانسراها و سرویس های ایاب و ذهاب کارکنان و وسایط نقلیه عمومی روزانه ضدعفونی گردند. 

در ادامه این نشست دکتر محسن لشکری رییس بهداشت درمان صنعت نفت خارگ به بیان تعریف ویروس، علل نامگذاری ، منشا و پیدایش آن و راههای پیشگیری و اینکه بهترین راه پیشگیری رعایت کامل بهداشت فردی و محیط است توضیحاتی را ارائه نمودند.

در این نشست همچنین عبدالوحید حیدری رییس HSE پایانه نفتی خارگ با بیان اینکه گستردگی فعلی بیماری تا حدی است که تا بعضی از شهرهای کشور پیشروی داشته و  انجام اقدامات پیشگیرانه در همه سطوح با ارائه راهکارهای مدیریتی با هدف پوشش حداکثری موارد در جهت پیشگیری از ورود افراد مشکوک و انجام کنترل های لازم در مبادی ورودی و خروجی و ضرورت اقدامات لازم سازمانی تا قبل از ورود ضروری دانست.

در این نشست همچنین روسا و کارشناسان پیشنهادات کارشناسی خود را در راستای اهمیت موضوع و  ضرورت انجام سریعتر مصوبات جلسه بیان نمودند.

 

نشست کرونا  6

نشست کرونا  10
نشست کرونا  9

نشست کرونا  12
نشست کرونا  11
نشست کرونا  8
نشست کرونا  7
نشست کرونا  5
نشست کرونا  4
نشست کرونا  3
نشست کرونا  2
نشست کرونا  1

نشست کرونا  24
نشست کرونا  23
نشست کرونا  22
نشست کرونا  21
نشست کرونا  20
نشست کرونا  19
نشست کرونا  18
نشست کرونا  17
نشست کرونا  16
نشست کرونا  15
نشست کرونا  14
نشست کرونا  13           

(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۹:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید