شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۰
IOTC
شنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۸۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

بازدید رییس حراست شرکت پایانه های نفتی ایران از پایانه نفتی شمال

محمدرضا سیفی رییس حراست شرکت پایانه های نفتی ایران ( 28 بهمن ماه ) از پایانه نفتی شمال بازدید کرد.

بازدید رییس حراست شرکت پایانه های نفتی ایران از پایانه نفتی شمال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، رییس حراست شرکت پایانه های نفتی  ایران در این بازدید در نشستی با روسا و کارکنان حراست  پایانه نفتی شمال شرکت کردند.

در این نشست علی معلمی رییس پایانه نفتی شمال ضمن خوش آمدگویی ، گزارشی از عملکرد  و فعالیت های  این منطقه را ارائه و حراست را به عنوان ویترین سازمان و چشم و گوش مدیریت عنوان نمودند.

  در ادامه محمد رضا سیفی درسخنانی به موضوع اخلاق مداری و رعایت کامل مقررات و صیانت و تکریم واقعی پرسنل اشاره و از تلاش های مجموعه کارکنان این منطقه در راستای پیشبرد اهداف وزارت نفت تشکر کرد .

رییس حراست شرکت پایانه های نفتی ایران ، همچنین آیین نامه بین المللی و تسهیلات بندری  ISPS   CODE  را نه یک تجربه بلکه یک علم توام با دانش تجربی دانست و بیان داشت : افسران امنیتی تسهیلات بندری به عنوان نماینده ملت و دولت یک کشور برروی کشتی های مختلف با ملیت ها ،فرهنگ ها ، گرایش ها و استانداردها ، توقعات و انتظارات مختلف در تعامل می باشند و در این زمینه می توانند بسیار پویا و اثر بخش باشند.

سیفی افزود: افسران امنیتی به عنوان نفرات خط مقدم در جبهه مبارزه با تهدیدات امنیتی دریایی ، تروریسم و .. نقش برجسته ای دارند و این می تواند اهمیت بروز بودن افسران امنیتی را در همه زمینه ها بیش از هر چیزی نمایان سازد.

در این بازدید آخرین وضعیت پروژه حفاظت الکترونیک پایانه نفتی شمال مورد بررسی قرار گرفت، همچنین در راستای تامین امنیت پایدار پایانه نفتی شمال نشستی هم با یگان دریابانی منطقه شمال برگزار شد .

 

بازدید شمال  4
بازدید شمال  3
بازدید شمال  2
بازدید شمال  1
بازدید شمال  9
بازدید شمال  8
بازدید شمال  7
بازدید شمال  6
بازدید شمال  5

 

(شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸) ۱۶:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید