پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۷
IOTC
یکشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۵۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در جلسه امروز هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران

طرح جدید سایت NIOC همزمان با دهه مبارک فجر به‎طور رسمی رونمایی شد

طرح جدید سایت شرکت ملی نفت ایران صبح امروز (۱۳ بهمن ماه) و همزمان با ایام دهه مبارک فجر با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران به طور رسمی رونمایی شد.

طرح جدید سایت NIOC همزمان با دهه مبارک فجر به‎طور رسمی رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در این نشست، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در فضای مجازی و ایجاد طرح جدید سایت شرکت ملی نفت ایران، بر تقویت اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و تعامل مستقیم با مخاطبان تاکید کرد.

مسعود کرباسیان همچنین اتصال شبکه های اجتماعی به سایت، انتشار اخبار مرتبط با بخش های مختلف شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه از طریق سایت شرکت ملی نفت ایران را مهم برشمرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: تولید و انتشار مطالب و مقالات علمی و راهبردی در سایت می تواند سرفصل های جدیدی را در بحث تصمیم گیری و بهره برداری متخصصان، دانشجویان و افراد مرتبط با صنعت نفت فراهم کند.

کرباسیان نظرسنجی را نیز از دیگر موارد مهم دانست و افزود: بررسی و کیفیت اقدامات صورت گرفته در شرکت ملی نفت ایران نکته بسیار مهمی است که می تواند از طریق برگزاری نظرسنجی در سایت تعیین شود.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست ضمن تشریح  اقدام های صورت گرفته در فضای مجازی و ایجاد کانال و صفحه اینستاگرامی با عنوان  "نفتگرام" گفت: ظرف دو هفته گذشته تولیدات متنوعی به منظور اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف شرکت ملی نفت ایران صورت پذیرفته است که خوشبختانه شاهد استقبال مناسب و فزاینده تعداد اعضا در شبکه های مجازی بوده ایم.

مجید بوجارزاده تغییر طرح سایت شرکت ملی نفت ایران را از دیگر اقدامات صورت گرفته و تاکیدات مدیرعامل شرکت ملی نفت دانست و افزود: در قالب جدید سعی بر آن بوده است که نسبت به نسخه پیشین، جذابیت و تنوع بیشتری ایجاد شود تا مخاطب سهولت بیشتری را در انتخاب گزینه های پیش روی داشته باشد.

 وی ایجاد جذابیت های بصری و گرافیکی بیشتر، انسجام در محتوا، دسترسی راحت تر برای کاربران به اجزای سایت و بخش های مختلف را از دیگر مزایای قالب جدید عنوان کرد و افزود: پاسخگو بودن (ریسپانسیو) سایت به گونه ای طراحی شده که قادر به ارائه مطلوب تری در نسخه تلفن همراه، تبلت و سایر نمایشگرهای کوچک و بزرگ تر دارا باشد.

بوجارزاده امکان دسترسی سریع به گزارش های تصویری، نفت سیما و مجلات الکترونیکی را از دیگر قابلیت های طرح جدید دانست و خاطر نشان کرد: ایجاد بخش های مناقصه و مزایده و فراخوان در صفحه اول مطابق با نیاز کاربران و ایجاد بخش ویژه مسئولیت های اجتماعی به منظور پوشش مناسب اخبار و اطلاعات این حوزه از دیگر ویژگی های طرح جدید سایت شرکت ملی نفت ایران است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی NIOC

(یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸) ۱۶:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید