جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۴۰
IOTC
یکشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۹:۰۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۴۷
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
شورای مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران:

بررسی چالشها و مشکلات در فرایندهای مناطق عملیاتی

نشست شورای مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران با هدف بررسی آخرین وضعیت عملکردها و میزان هماهنگی و همسویی در عملیات و فعالیت های مدیریت ها با مناطق عملیاتی درسالن اجتماعات ستاد تهران برگزار شد

بررسی چالشها و  مشکلات در فرایندهای مناطق عملیاتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در این نشست که با حضور عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد، مدیران ستادی و روسای مناطق عملیاتی ،گزارش آخرین وضعیت عملیات،تعمیرات اساسی و مدیریت دارایی های فیزیکی و تاسیسات ، مسائل و مشکلات نیروی انسانی را ارائه نمودند.

عباس اسدروز مدیرعامل پایانه های نفتی ایران ،ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت : در حوزه‌های مختلف عملیات، فنی و مهندسی و نیروی انسانی، راهبردها ، اهداف استراتژیک و شاخص های کلیدی مشخص گردیده است . در همین راستا لازم است که تنگناها و چالش های پیش رو شناسایی و نسبت به حل آنها راهکار و برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی افزود: در جهت ایفای نقش شایسته در تکمیل و تداوم زنجیره ارزش نفت ؛ لازم است ظرفیت ذخیره سازی را  با برنامه ریزی و تهیه شرح نیاز احداث مخازن جدید و نیز تعمیرات به هنگام و رسوب زدایی منظم مخازن موجود افزایش داد.

اسدروز خاطرنشان کرد: در حوزه فنی و مهندسی افزایش قابلیت اطمینان در تأسیسات و تجهیزات مطابق استانداردها و ضوابط فنی و مهندسی را مد نظر قرار داده‌ایم که با تکیه بر توان نیروی داخلی شرکت به این اهداف دست خواهیم یافت.

وی ادامه داد: در حوزه HSE نگاه ایمن به فرایند ها در فعالیت های شرکت مشهود است که این خود به دلیل حضور نیروی انسانی متعهد و متخصص و همیشه آماده به کار است که بارها در شرایط اضطراری این خصوصیات بارز نمود پیدا کرده است .

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: با اشاره به توان بالای نیروی انسانی در شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: آموزش، یادگیری و توانمندسازی منابع انسانی و افزایش رضایت شغلی کارکنان یک مبنا برای مدیریت منابع انسانی شرکت می باشد.

اسدروز ادامه دادند : در خصوص تامین کالا و تجهیزات مورد نیاز برخی پروژه های در حال انجام شرکت از دیگر مسائل مهمی است که در دستور کار مستمر مدیریت امور بازرگانی می باشد.

وی تاکید کرد: مدیران طوری برنامه ریزی داشته باشند که در طول ماه بتوانند از مناطق عملیاتی بازدید و با کارکنان نشست برگزار نمایند ، همچنین با توجه به لزوم ارتقا انگیزه در نیروی انسانی ، بایستی مسائل و مشکلات کارکنان رسمی ، قراردادی و پیمانکاری مدنظر مدیران باشد و راهکارهای لازم در جهت رفع مشکلات آنان ارائه نمایند و حل مشکلات کارکنان را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهند ، در جهت سلامت و بهداشت کارکنان، مدیریت منابع انسانی پایش طب صنعتی کارکنان را انجام دهند.

شورای مدیران 1  

شورای مدیران 2  

شورای مدیران 3

(یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸) ۰۹:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید