پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۳۷
IOTC
دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۸:۰۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۴۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

اهداف و برنامه‎های عملیاتی نفت در حوزه HSE تبیین شد

نشست تبیین اهداف کلان و برنامه های عملیاتی شرکت ملی نفت ایران در حوزه اچ اس ای، ۲۹ دی ۱۳۹۸ به میزبانی مدیریت اچ اس ایی و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

اهداف و برنامه‎های عملیاتی نفت در حوزه HSE تبیین شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، در این نشست که با حضور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران و نمایندگانی از شرکت‌های تابعه نفت برگزار شد، موضوعاتی مبنی بر اهمیت ارائه گزارش های دقیق در خصوص اهداف کلان و برنامه های عملیاتی سال ۹۹، مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران در این نشست از مکاتبات انجام شده با مدیریت برنامه ریزی تلفیقی به منظور پیگیری پروژه های اچ اس ایی و پدافند غیرعامل خبر داد و افزود: در سال ۹۹ درصدد هستیم جمع بندی اهداف و برنامه های عملیاتی شرکت های تابعه ملی نفت به عنوان یک سند بالادستی در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار گیرد.

مانی عبداله‌زاده راد گفت: اگرچه شرکت ملی نفت ایران در سال‌های اخیر با محدودیت‌هایی در منابع مالی مواجه بوده است، اما با حمایت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت، مباحث HSE و پدافند غیر عامل با نگاه ویژه‌ای دنبال شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: به منظور پرهیز از موازی کاری و تسریع در پیشبرد اهداف کلان و برنامه های عملیاتی سال ۹۹ شرکت ها علاوه بر ایجاد تعامل و ارتباط دوسویه مبتنی بر رفع مشکلات HSE و پدافند غیر عامل با هدف ارتقاء آن در تاسیسات عملیاتی، باید برنامه های کاربردی متناسب با نیازهای عملیاتی را تعریف و اجرایی کنند تا بتوان با مدیریت هزینه ها و دیگر منابع، بیشترین پیشرفت را کسب کرد.

لازم به ذکر است در این نشست نمایندگانی از شرکت‌های مناطق نفتخیز جنوب، نفت و گاز پارس، نفت فلات قاره، مهندسی و توسعه نفت، منطقه ویژه اقتصادی پارس، پایانه‌های نفتی ایران، نفت خزر، بهینه سازی مصرف سوخت و مدیریت اکتشاف و معاونت پشتیبانی حضور داشتند.

 

 

 

(دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸) ۱۸:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید