سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۳۰
IOTC
جمعه / ۲۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۸:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۴۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تنوع عملیاتی در پایانه های نفتی ایران/ ایمنی بالا عملیات پهلودهی و جداسازی شناورها در منطقه عملیاتی ماهشهر

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: منطقه عملیاتی ماهشهر یکی از مناطق عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران است که با انجام عملیات ‌پهلودهی و جداسازی کشتی‌های نفتکش و فرآورده های نفتی در بندر صادراتی ماهشهر، نقش مهمی در تکمیل و ارتقای زنجیره‌ ارزش نفت و گاز کشور و پایداری و انعطاف پذیری بهینه زنجیره تامین انرژی ملی، منطقه ای و بین المللی دارد.

تنوع عملیاتی در پایانه های نفتی ایران/ ایمنی بالا عملیات پهلودهی و جداسازی شناورها در منطقه عملیاتی ماهشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران؛ عباس اسدروز مدیرعامل پایانه های نفتی ایران ظهر امروز در بازدید از عملیات دریایی ماهشهر در بین کارکنان این اداره اظهار داشت: به دنبال کشف و استخراج نفت در حوزه مناطق نفت خیز جنوب و ضرورت صدور آن از طریق دریا و به وسیله کشتی های نفتکش، فعالیتهای دریایی ابتدا در آبادان شروع گردید.

وی افزود: سپس با توسعه صنعت نفت ، احداث پالایشگاه آبادان و بالا رفتن اندازه نفتکشها، بندر ماهشهر جهت صادرات نفت خام و فراورده های پالایشگاه تجهیز گردید.
مدیرعامل پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: اداره خدمات دریایی همزمان با شروع صادرات نفت آغاز به کار نمود و عملیات دریایی ماهشهر به عنوان یکی از واحدهای عملیاتی حساس ؛ وظیفه خدمات رسانی را در پایانه ماهشهر عهده دار است.
اسد روز خاطر نشان کرد: منطقه عملیاتی ماهشهر یکی از مناطق عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران است که با انجام عملیات ‌پهلودهی و جداسازی کشتی‌های نفتکش و فرآورده های نفتی در بندر صادراتی ماهشهر، نقش مهمی در تکمیل و ارتقای زنجیره‌ ارزش نفت و گاز کشور و پایداری و انعطاف پذیری بهینه زنجیره تامین انرژی ملی، منطقه ای و بین المللی دارد.
وی گفت: یدک کش های موجود در عملیات دریایی ماهشهر مجهز به سیستم اطفای حریق، پمپ های قوی، خطوط لوله انتقال آب آتش نشانی، پمپ ها و مخازن کف و مواد ذایل کننده موادنفتی (OSD) هستند.
اسدروز یادآور شد: کار دریا آمیخته ای است از هنر و دانش وجسارت و همه این ها با شجاعت کامل می شوند ، امروز با این هدف در میان دریادلان خدوم عملیات دریایی ماهشهر حاضر شدم که از روحیه مثال زدنی، پشت کار و همت شما همکاران خدوم صنعت نفت ایران اسلامی را ستایش کنم، عملیات دریایی یکی از فنی ترین، پیچیده ترین و در عین حال سرنوشت ساز ترین واحد های عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران می باشد، این واحد آخرین زنجیره ای است که فرایند های این شرکت با مشتریان را پیوند می دهد، انجام عملیات چابک و ایمن در ارزیابی مشتریان و ذینفعان بین المللی از مجموعه شرکت ما بسیار مهم است اطمینان دارم که کارکنان خدوم شرکت پایانه های نفتی ایران هم به این حساسیت واقف هستند.

ماهشهر 8 

ماهشهر 7  

ماهشهر 6  

ماهشهر 5  

ماهشهر 4  

ماهشهر 3  

ماهشهر 2  

ماهشهر 1

(جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸) ۱۸:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید