English
:
جمعه، ۴ بهمن ۱۳۹۸, ۱۲:۳۶
سال رونق تولید

جزییات خبر

  • معاون تولید شرکت ملی نفت ایران؛
  • گفتمان سازمان با محیط بیرونی از مسیر روابط عمومی‎ها باید تقویت شود
  • ۱۹:۵۰ (سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸)
  • معاون تولید شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اهمیت نقش حیاتی روابط عمومی در اطلاع رسانی صحیح به اقشار مختلف جامعه، بیان کرد: گفتمان سازمان با محیط بیرونی باید تقویت شود و روابط عمومی حلقه واسط سازمان و محیط بیرونی است.
  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرگت پایانه های نفتی ایران ، فرخ علیخانی امروز (سه شنبه، ۱۰ دی) در نشست هم اندیشی روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران، به ماموریت های اصلی معاونت تولید اشاره کرد و افزود: در برنامه ریزی های این معاونت چند فاکتور اصلی را مد نظر قرار داده ایم. تحت تاثیر قرار نگرفتن میادین مشترک از تحریم ها، حفظ کیفیت نفت تحویلی به پالایشگاه ها و نفت صادراتی، نگهداشت میادین نفتی دریایی که عموما در نیمه دوم عمر خود هستند، عدم کاهش خوراک پتروشیمی ها و نگهداشت چاه ها فاکتورهای اصلی برنامه های تدوین شده بودند.

    وی اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری و همدلی مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت این برنامه ریزی ها صورت گرفته و اجرایی شده است. برای اتخاذ هر تصمیم بهینه، جلساتی با حضور نمایندگان ٤ شرکت اصلی وزارت نفت تشکیل شده است زیرا این شرکت ها همچون زنجیره ای به هم پیوسته هستند.

    علیخانی آرام نگاه داشتن فضا و حفظ آرامش در جامعه و محیط را یکی از اهداف تلاش های شرکت ملی نفت ایران دانست و تاکید کرد: برای حفظ این آرامش کار تیمی سختی صورت گرفته است.

    معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید ضمن اشاره به سیل بهار امسال در استان خوزستان و همچنین آبگرفتگی اخیر در این استان، گفت: وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در این مدت در حوزه مسئولیت های اجرایی سنگ تمام گذاشته اند و تلاش های وزارت نفت در استان خوزستان در زمان سیل و پس از آن محسوس بوده است.

    وی افزود: در زمان سیل، لجستیک بسیار مهم است و نقش اصلی را بازی می کند و شرکت ملی نفت ایران با در اختیار قراردادن تمام امکانات خود برای بهبود وضعیت، نقش مهمی در بهبود شرایط ایفا کرد.

    علیخانی اظهار کرد: حفظ تولید، تخلیه آب و ارائه خدمات اجتماعی در زمان سیل به طور همزمان انجام شد و شرکت ملی نفت ایران در این دوران با تمام قوا همه حوزه ها را پیش برد و بعد از سیل نیز برای بازسازی مناطق آسیب دیده هزینه و تلاش بسیاری را انجام داده و همچنان نیز انجام می دهد.

    معاون تولید شرکت ملی نفت ایران بیان کرد: اگر مردم اطلاعات کافی در خصوص موضوعی داشته باشند، نگاه آن ها عوض می شود و نقش روابط عمومی ها در این زمینه حیاتی است؛ کارکنان شرکت ملی نفت ایران به عنوان سربازان فنی نظام جمهوری اسلامی ایران در حال تلاش هستند تا آرامش کشور حفظ شود و مردم حق دارند تا از این تلاش ها آگاه باشند.

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت پایانه های نفتی ایران می‌باشد.