جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۱
IOTC
جمعه / ۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۱۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
همزمان با سالروز شهادت ۱۷۵ دلاورمرد غواص عملیات کربلای ۴ ؛

سختکوشان و جهادگران پایانه نفتی خارگ تجلیل شدند

همزمان با سالروز شهادت ۱۷۵ دلاورمرد غواص عملیات کربلای ۴ و بنا به دستور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از سختکوشان و جهادگران پایانه نفتی خارگ تجلیل شد

سختکوشان و جهادگران پایانه نفتی خارگ تجلیل شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، رییس پایانه نفتی خارگ طی جلسه ای از سختکوشان و جهادگران در پایانه نفتی خارگ تجلیل بعمل آورد.
رییس پایانه نفتی خارگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷۵ شهید والامقام غواص در عملیات کربلای ۴؛ واکنش سریع ، به موقع و دقیق نیروهای جهادی و تلاشگران پایانه نفتی خارگ  در عملیات سخت و حساس اطفای حریق مخازن شماره 43 و 44 در آبانماه امسال را مورد تقدیر قرار دادند.

سید محمد جواد موسوی ابعاد عملیات را تشریح کردند و اظهار داشت: بدلیل شرایط بحرانی آب و هوایی و اخطاریه های متعدد از سوی اداره کل هواشناسی استان بوشهر ، طی یک برنامه ریزی از پیش صورت گرفته دستور آماده باش به تمامی واحد های فنی و عملیاتی از سوی فرمانده پدافند غیرعامل و شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ صادر شد.

وی افزود: در زمان رخداد حادثه ، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر سرعت باد لحظه ای در این پایانه مهم و راهبردی کشور به ١٣٠ کیلومتر در ساعت رسید و باران و رعد و برق شدت یافته بود که عملیات اطفا را بسیار سخت و پیچیده نمود.

ریس پایانه نفتی خارگ تصریح کرد: این عملیات که با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و فرمانده ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ انجام شد ، جهادگران خدوم پایانه نفتی خارگ با همکاری نیروهای HSE شرکتهای فلات قاره و پتروشیمی خارگ ،همانند شرایط سخت جنگ ۸ ساله با رشادت ، فداکاری و از خودگذشتگی برگ زرینی از افتخارات را در کارنامه منطقه عملیاتی خارگ به ثبت رساندند و با واکنش سریع ، دقیق و به موقع خود از ۱۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه موجود درآن مخازن صیانت نمودند.

موسوی خاطر نشان کرد: همه تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران در مناطق عملیاتی همواره در عرصه کار و تلاش ؛ ایثار و پایمردی و  از خود گذشتگی ، جانفشانی بسیار داشته اند و با روح بلند و حماسی و تجربه فنی و عملیاتی عمیق خود به رغم وضعیت سخت کار ، دشواری عملیات، در انجام ماموریت  شرکت در حوزه دریافت ، ذخیره سازی و صادرات نفت خام نهایت تلاش را داشته و همواره رعایت مقررات ایمنی را به عنوان مهمترین اصل مورد توجه قرار داده اند.

آتش سوزی مخازن 43 و 44 4 

آتش سوزی مخازن 43 و 44 3  

مخازن 43 و 44 3  

مخازن 43 و 44 2  

مخازن 43 و 44 1 

تجلیل از فعالین hse 22  

تجلیل از فعالین hse 20  

تجلیل از فعالین hse 19  

تجلیل از فعالین hse 18  

تجلیل از فعالین hse 17  

تجلیل از فعالین hse 16  
تجلیل از فعالین hse 7  

تجلیل از فعالین hse 6  

تجلیل از فعالین hse 5  

تجلیل از فعالین hse 4  

تجلیل از فعالین hse 3  

تجلیل از فعالین hse 2  

تجلیل از فعالین hse 1

تجلیل از فعالین hse 15 

تجلیل از فعالین hse 14  

تجلیل از فعالین hse 13  

تجلیل از فعالین hse 12  

تجلیل از فعالین hse 11  

تجلیل از فعالین hse 10  

تجلیل از فعالین hse 9  

تجلیل از فعالین hse 8

تجلیل از فعالان hse

(جمعه ۶ دی ۱۳۹۸) ۱۰:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید