شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۱
IOTC
چهارشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۸ / ۲۲:۲۰
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۳۴۴
گزارشگر : ۲
سرویس فرهنگی و ورزشی

از نونهالان کاراته جزیره خارگ تقدیر بعمل آمد

به همت امور ورزش شرکت پایانه های نفتی،شورای شهر شهرداری جزیره خارگ ،اداره ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران از نونهالان کاراته تجلیل بعمل آمد.

از نونهالان کاراته جزیره خارگ تقدیر بعمل آمد

به همت امور ورزش شرکت پایانه های نفتی،شورای شهر شهرداری جزیره خارگ ،اداره ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران از نونهالان کاراته تجلیل بعمل آمد.
این مراسم با حضور محمد نوروزی فرد معاون مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران،محمد رضا سیفی رییس حراست پایانه های نفتی ایران،رییس و عضو شورای شهر جزیره خارگ ،رییس اداره ورزش و جوانان ومسولین خدمات پشتیبانی و امور ورزش شرکت پایانه های نفتی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مرتضی علیپور رییس هیات کاراته جزیره خارگ با اشاره به سوابق کاراته در جزیره خارگ و عناوین متعدد استانی ،کشوری و بین المللی توسط رزمی کاران این رشته از حمایت‌ها و پشتیبانی دکتر اسدروز مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران ،معاونت مدیر عامل مهندس نوروزی فر و ریاست محترم منطقه خارگ مهندس موسوی تشکر و قدردانی نمودند و حضور بیش از ۳۰نونهال در این کلاس رزمی را نشان از پتانسیل خوب این ورزش در جزیره خارگ دانستند.

در ادامه آقای محمد نوروزی فرد ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب نونهالان و خانواده های ایشان از حضور در کلاس های ورزشی خاطرنشان کرد: شرکت پایانه های نفتی حمایت خود را از ورزشکاران خارگ دریغ نخواهد کرد و جوانان ‌نوجوانان بومی مانند سایر افراد شرکتی می‌توانند از اماکن ورزشی استفاده نمایند و شکوفایی و تربیت صحیح این شکوفه ها مایه مباهات ما خواهد بود.

در پایان محمد رضا سیفی رییس حراست پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: تربیت روح و روان و شکستن نفس در کنار ورزش بسیار مهم خواهد بود و شما رزمی کاران در کنار آبهای خلیج همیشگی فارس با جدیت تمرین کنید و انشالله به مقام های خوب دست خواهید یافت و امنیت خلیج همیشگی فارس در دستان شما شکوفه های نوجوان خواهد بود

به گزارش روابط عمومی پایانه های نفتی ایران ، در پایان توسط مسئولین از این نونهالان رشته کاراته تقدیر بعمل آمد.

(چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸) ۲۲:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید