جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۶
IOTC
پنج شنبه / ۱۶ آبان ۱۳۹۸ / ۱۷:۳۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۳۲۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

سیستم ضربه‌گیر پایانه‌های نفتی با توان متخصصان داخلی نوسازی شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تعدادی از ضربه‌گیرهای عملیاتی پایانه‌های نفتی ایران با تکیه بر توان نیروهای داخلی تعمیر و نوسازی شد.

سیستم ضربه‌گیر پایانه‌های نفتی با توان متخصصان داخلی نوسازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران؛ عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: با توجه به مسئولیت شرکت پایانه‌های نفتی ایران در زمینه ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی و نقش مهم آن در زنجیره ارزش نفت، همواره حفظ پایداری تولید و ارتقای توانمندی‌های خود در زمینه به ‌روزرسانی تجهیزات و آماده‌سازی شرایط عملیاتی در راستای سیاست‌های صنعت نفت در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی افزود: باتوجه به نام‌گذاری سال به نام سال رونق تولید ازسوی مقام معظم رهبری و تأکیدهای مدیران ارشد صنعت نفت به اجرای آن، این شرکت با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های اجرایی در حوزه رونق تولید، این شرکت توانست تعدادی از ضربه‌گیرهای عملیاتی را با تکیه بر توان نیروهای داخلی را تعمیر و نوسازی کند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: سیستم ضربه‌گیر به عنوان یک تعدیل کننده قدرت و حرکت برای محافظت از بدنه کشتی و تجهیزات پهلوگیری و اسکله و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن‌ها هنگامی که کشتی در طول اسکله پهلو می‌گیرد به کار می‌رود.

وی افزود: هدف دیگر سیستم ضربه‌گیر این است که وقتی کشتی در حال پهلوگیری برای انجام عملیات کشتی به کشتی است، انرژی ناشی از ضربه را جذب کند تا ضربه و انرژی کمتری به کشتی برسد و از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌شود.

اسدروز خاطرنشان کرد: با انجام این کار توسط متخصصین مدیریت عملیات این شرکت علاوه ‌بر صرفه‌جویی اقتصادی باتوجه به استراتژیک بودن تجهیز، عدم وابستگی به تعمیر (از خارج) نیز صورت گرفت.

وی بیان کرد: این کار صرفه اقتصادی حدود ۱۰ میلیارد ریالی را برای شرکت داشته است که با استفاده از امکانات داخلی و نیروی انسانی موجود و بدون صرف هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن انجام گرفت.

فندر دریایی 3
فندر دریایی 1  

فندر دریایی 2

(پنج شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸) ۱۷:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید