جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۵۳
IOTC
پنج شنبه / ۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۹:۰۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۳۲۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

کارگاه آموزشی مهارتهای برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع در جزیره خارگ برگزار شد

کارگاه آموزشی مهارتهای برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان مجموعه خدمات اجتماعی شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ برگزار شد

کارگاه آموزشی مهارتهای برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع در جزیره خارگ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، امروز ( نهم آبان ) کارگاه آموزشی مهارتهای برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان مجموعه خدمات اجتماعی شرکت پایانه های نفتی ایران در سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، مطالبی در رابطه با مهارت های برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع و راهکار بهبود ارائه خدمات ، کاهش تعارضات ، کاهش میزان دوباره کاری و سردرگمی ها ، افزایش میزان بهره وری/ کارایی/ اثربخشی موثر ، ایجاد محیط جذاب کاری برای کارکنان ، ایجاد زمینه های رشد و توسعه فعالیت ها ، شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان ، ایجاد انگیزه در دیگران ، تحقق اصول اخلاقی حاکم بر روابط و ... از سوی دکتر مریم صف آرا ارائه شد.


کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 6


کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 16 

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 15  
کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 19


کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 18 

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 17  

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 14  

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 13  

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 12  

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 11  

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 10  

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 9  

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 8  

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 7   
کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 20  
کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 5 

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 4  

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 3  

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 2  

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی 1   

عکس : محمد پنهان

(پنج شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸) ۱۹:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید