جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۱۴
IOTC
پنج شنبه / ۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۳۲۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

عملکرد شش ماهه مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد.

در نشستی و با حضور مدیرعامل، عملکرد شش ماهه مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران مورد بررسی قرار گرفت.

عملکرد شش ماهه مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران  بررسی  شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، با حضور عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و ولی محمد دهقانپور سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی ، عملکرد شش ماهه اول سال 98 مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ،در سخنانی بیان داشتند ؛ مدیریت خدمات پشتیبیانی به عنوان یکی از مهمترین مدیریت های شرکت می باشد چرا که عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانواده های آن ها مرتبط می باشد و کوچکترین خللی در تامین رضایتمندی کارکنان موجب می شود که  عملکردش تحت تاثیر قرار گیرد .

ایشان ادامه دادند؛ مهمترین ماموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه های رفاهی ، ورزشی ، فرهنگی – هنری ، مشاوره و روانشناختی ، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا ، عملیات  تامین خودرویی ماشین آلات در پشتیبیانی از فرایند عملیات است که شایسته است  این مدیریت در راستای تحقق ماموریت خود نهایت تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی و همچنین تامین رضایتمندی و سلامت کارکنان و خانواده های آنان به عنوان یک مدیریت سرآمد تلقی گردد.
اسدروز افزودند: مسئولین خدمات پشتیبیانی می بایست ،در راستای تحقق اهداف و برنامه های عالیه شرکت ضمن راهبری و نگهداشت بهینه و تکمیل امورجاری و دردست اقدام ،بهبود و روان سازی فرآیند تکالیف و مسئولیت هایی مانند برنامه ریزی ،سازماندهی ،هدایت و نظارت بر نحوه بهره گیری بهینه از امکانات شرکت در راستای تحقق اهداف و ماموریت های محوله مربوط به حوزه فعالیت ها و فرآیندهای تدوین شده مدیریت خدمات پشتیبانی نگاه ویژهای داشته باشند و همچنین نسبت به شناسایی،عارضه یابی موانع و چالش های پیش روی شرکت در حوزه فعالیت های مدیریت خدمات پشتیبانی و تدوین و اجرای برنامه های راهبردی بهبود عملکردی از طریق بکارگیری و استقرار الگوهای موفق علمی و کاربردی توجه نمایند.

وی تاکید کرد : همواره باید نظارت عالیه برنحوه عملکرد فعالیت های واگذار شده و حصول اطمینان از حسن کارکرد پیمانهای منعقده در حوزه تحت سرپرستی وجود داشته باشد. و تلاش و اهتمام حداکثری درجهت تحقق و اشاعه فرهنگ سازمان سالم با هدف استقرار بهینه مدیریت سلامت در کل شرکت با محوریت ارتقاء کیفی خدمات رفاهی ،فرهنگی ،ورزشی ،تغذیه سالم و شادابی محیط کار و بهبود ارتقاء کیفی خدمات عمومی و تخصصی ،نگهداشت ،توسعه تجهیز ونوسازی کلیه ابنیه ها ،ساختمان اداری و مستقلات شرکت باید مد نظر باشد.
در ادامه این نشست ولی محمد دهقان پور به ارائه مهمترین عملکرد مدیریت تحت سرپرستی خود پرداختند و در ادامه هم روسای ادارات زیر مجموعه خدمات پشتیبانی به ارائه مهمترین نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات پرداختند .

(پنج شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸) ۱۵:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید