پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۹
IOTC
چهارشنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۳۰۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
طی حکمی از سوی عباس اسدروز :

رئیس بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب شد

عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور حکمی عزیز آتشین را به عنوان رئیس بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و پدافند غیرعامل منصوب کرد.

رئیس بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، طی حکمی از سوی عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ، عزیز آتشین به عنوان رئیس بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و پدافند غیرعامل منصوب شد.

در متن حکم مدیرعامل مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران خطاب به آتشین آمده است:

با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی ، از تاریخ ایلاغ این اطلاعیه با حفظ سمت عهده دار مسئولیت های شغلی " رییس بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و پدافند غیرعامل " شرکت نیز می باشید.

نظر به شرایط اقلیمی خاص مناطق عملیاتی شرکت به ویژه پایانه نفتی خارگ و افزایش ناپایداری های جوی در ماههای آتی ،انتظار می رود که برنامه ریزی جهت انجام اقدامات پیشگیرانه و واکنشی به منظور مقابله با آسیب ها و کاهش خطرات احتمالی ناشی از تهدیدات فوق الذکر در اولویت کاری قرار گیرد.

امید است با توکل به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب و توان همکاران محترم در انجام وظایف و مسئولیت های محوله موفق باشید. ضمناً فرصت را غنیمت شمرده و از زحمات آقای علی سردار در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می نمایم.

  و من الله التوفیق

عباس اسدروز

مدیرعامل

(چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸) ۱۳:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید