چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۸
IOTC
پنج شنبه / ۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۷:۳۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۲۳۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

صنعت نفت در پایانه نفتی خارگ به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل می‌کند

معاون مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایرانگفت: صنعت نفت در خارگ از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نبوده است.

صنعت نفت در پایانه نفتی خارگ به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمد نوروزی فرد معاون مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهارکرد: پایانه نفتی خارگ بعنوان خط مقدم جبهه اقتصاد کشو است و حضور شرکت‌های متعدد نفتی در جزیره خارگ سبب رونق کسب و کار مهندسی در این جزیره شده است.


وی افزود: صنعت نفت در کنار اجرای پروژه‌های نفتی و صنعتی، از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نبوده است، در سالیان اخیر به همت شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ ساخت بناهای عمومی و بازارچه های محلی تامین اعتبار و ساخته شده و به اهالی جزیره خارک اهدا شده است.

نوروزی فرد تصریح کرد: هدف صنعت نفت داشتن حضور موثر در کنار اهالی شریف جزیره خارگ است به‌گونه‌ای که از منظر اقتصادی و اجرای مسئولیت اجتماعی در زندگی مردم اثر مثبت داشته باشیم.

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی این شرکت در خارگ افزود: اجرای طرح‌های زیر ساختی و رفاهی به صورت پروژه تعریف و اجرا می‌شود.

نوروزی فرد افزود: کلاس‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی متعددی توسط شرکت پایانه‌های نفتی برای رفاه ساکنان و ارتقای سطح فرهنگ مردم جزیره خارک برگزار می‌شود.
(پنج شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸) ۱۷:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید