پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۳۳
IOTC
سه شنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۲۲۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت آغاز به‌ کار می‌کند

چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با شعار «مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، راهی به سوی توسعه پایدار» با حضور مدیران ارشد صنعت نفت کشور روز سه‌شنبه (پنجم شهریورماه) برگزار می‌شود.

چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در ادامه سه همایش پیشین و با شعار «مسئولیت اجتماعی صنعت نفت؛ راهی به سوی توسعه پایدار» از فردا (پنجم شهریورماه) در سالن همایش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار می‌شود و درصدد است بر اساس اهداف خود، شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در صنعت نفت کشور نسبت به مقوله مسئولیت اجتماعی شناخت جامعی پیدا کنند و با ارائه گزارش‌دهی پیرامون اقدام‌های انجام‌شده، در مسیر توسعه اجتماعی و محیطی گام بردارند.

ترغیب شرکت‌های فعال در صنعت نفت برای به‌کارگیری استانداردهای مسئولیت اجتماعی شرکت و تثبیت اقدام‌های مسئولانه در صنعت نفت، فراهم آوردن فرصت‌های تبادل تجربه‌های پژوهشی و اجرایی شرکت‌ها در موضوع مسئولیت اجتماعی، ارزیابی اقدام‌ها و ارتقای مهارت در شرکت‌های نفتی در عمل به مسئولیت اجتماعی و ارائه گزارش‌های پایداری باکیفیت و کمک به برقراری همکاری و زمینه‌های مشارکت ذی‌نفعان و شرکت‌ها را می‌توان از اهم اهداف همایش چهارم مسئولیت اجتماعی صنعت نفت کشور برشمرد.

این همایش از بعدازظهر فردا و با سخنرانی سیدامیر طالبیان، دبیر همایش آغاز به کار می‌کند و بیژن زنگنه وزیر نفت سخنران اختتامیه این همایش خواهد بود.
در همایش CSR، دو نشست تخصصی برگزار می‌شود که محورهای نشست نخست، توانمندسازی و ایجاد ظرفیت در جوامع محلی، کمک به توسعه زیرساخت‌ها در جوامع محلی، مشارکت با سازمان‌ها و نهادهای محلی، فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت مردمی و کمک به توسعه خدمات بهداشتی و درمانی خواهد بود و در نشست دوم موضوع کاهش تولید و انتشار گازهای گلخانه‌ای، مدیریت پسماندها و پساب‌های صنعتی و حفاظت از تنوع زیستی مطرح می‌شود.

این همایش با دوره‌های پیشین تفاوت ویژه‌ای خواهد داشت، زیرا سعی شده با انتشار گزارش‌های پایداری از سوی شرکت‌های تابع وزارت نفت، نگاهی تحلیل‌گرانه و در عین حال عملیاتی حاکم باشد.
(سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸) ۱۲:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید