جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۰۶
IOTC
پنج شنبه / ۴ مهر ۱۳۹۸ / ۰۹:۰۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۷۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با حضور معاون تولید NIOC

فرآیندهای عملیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خارگ بررسی شد

با حضور معاون تولید شرکت ملی نفت ایران ،فرآیندهای عملیاتی شرکت شرکت پایانه‌های نفتی ایران مورد بررسی قرار گرفت

فرآیندهای عملیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خارگ بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، فرخ علی خانی معاون تولید شرکت ملی نفت ایران همزمان با هفته دفاع مقدس در راس هیاتی از معاونین و مدیر حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل  شرکت ملی نفت ایران با حضور در خارگ نشستی را با مدیرعامل و روسای شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار نمودند .

ایشان در این نشست ضمن بررسی مسائل و چالش های کاری بر لزوم آمادگی و هوشیاری جهت مقابله با تهدیدات متصور از جمله تهدیدات سایبری، مدیریت در خور و شایسته بحران و بخصوص پدافند غیرعامل و بر چگونگی ارتقای توانایی در مقابل شرایط اضطراری، حفظ دارایی ها، مدیریت تاسیسات، صیانت از نیروهای انسانی، تشویق و ایجاد زمینه های لازم جهت رشد خلاقیت ها و ابتکار و نوآوری بویژه در زمینه های فنی و ارزیابی منظم و علمی عملکردها تاکید نمودند.

همچنین در این نشست ، عباس اسدروز طی سخنانی به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در رابطه با فعالیت های فنی و عملیاتی و نقش حساس آن در صنعت نفت پرداختند.

لازم به ذکراست که جزیره خارگ محل استقرار بزرگترین پایانه صادرات نفت خام کشور است که در مقیاس منطقه ای و بین المللی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 
بازدید 2   

بازدید  

بازدید 1 

بازدید 9  

بازدید 11 

بازدید 10 

بازدید 8  
بازدید 12 

بازدید 7  

بازدید 6  

بازدید 5  

بازدید 4  

بازدید 3

(پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸) ۰۹:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید