جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۵۶
IOTC
دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۷۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به همت متخصصان شرکت پایانه های نفتی ایران؛

نخستین کوپلینگ دریایی متصل به گوی شناور تعمیر شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با استفاده از امکانات داخلی و نیروی انسانی موجود و بدون صرف هزینه نخستین کوپلینگ دریایی متصل به گوی شناور تعمیر شد.

نخستین کوپلینگ دریایی متصل به گوی شناور تعمیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: برای پایداری و ایمنی در فرآیند صادرات میعانات گازی توسط گوی‌های شناور، تجهیزی به‌نام MBC بر روی تجهیزات بین گوی‌های شناور و نفت‌کش‌ها نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از فعال شدن این تجهیز لازم است این قطعه مجدد مونتاژ و تعمیر شود، با توجه به اینکه طراحی، تولید و مونتاژ به صورت انحصاری در اختیار دو شرکت انگلیسی و  ایتالیایی است، تعمیر این تجهیز توسط متخصصان امور فنی شرکت در منطقه پارس جنوبی انجام شد.

اسدروز بیان کرد: با تعمیر این تجهیز علاوه بر صرفه‌جویی اقتصادی با توجه به استراتژیک بودن تجهیز، عدم وابستگی به تعمیر از خارج نیز از نتایج این کار است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: هزینه تعمیرات این دستگاه توسط شرکت‌های خارجی در حدود ۱۰ میلیارد ریال است که با استفاده از امکانات داخلی و نیروی انسانی موجود و بدون صرف هزینه، تعمیرات آن انجام شد.

(دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸) ۱۲:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید