جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۳۳
IOTC
چهارشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۵۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران :

علی رغم هشت سال جنگ, یک روز هم صادرات نفت قطع نشد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: پایانه‌های نفتی ایران در آمادگی کامل برای عملیات صادرات هستند.

علی رغم هشت سال جنگ, یک روز هم صادرات نفت قطع نشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید سردار اشتری از پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: در طول جنگ تحمیلی خارگ هدف درجه اول دشمن بود ولی به پشتیبانی نیروهای سپاه و ارتش کارگران شرکت نفت اجازه ندادند صادرات نفت حتی برای یک روز قطع شود.


مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: امروز هم در سایه این وحدت و همدلی به شما اطمینان می‌دهیم که ما آماده هستیم از جانمان برای اعتلای نظام مایه بگذاریم.

وی تصریح کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران سازمانی است عملیاتی، تخصصی و حرفه‌ای که تمامی امور دریافت، ذخیره‌سازی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی، خدمات دریایی و همچنین ارائه خدمات اندازه‌گیری و آزمایشگاهی را بر عهده دارد.

اسدروز گفت: این مهم که با هدف پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور انجام می‌شود، در چهار منطقه عملیاتی خارگ، شمال (نکا)، پارس جنوبی و ماهشهر از طریق فرآیندهای عملیات دریافت، ذخیره سازی، امتزاج، اندازه‌گیری و سنجش کمی و کیفی، بارگیری و تخلیه (صادرات و واردات) نفت خام و مواد نفتی تولیدی و مبادله‌ای و عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌های نفتکش در حال اجرا است.

وی بیان کرد: این اقدامات موجب تکمیل و ارتقای زنجیره‌ی ارزش نفت و گاز کشور و ایفای نقش شایسته در پایداری و انعطاف‌پذیری بهینه تأمین انرژی ملی، منطقه‌ای و بین المللی است.
(چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸) ۱۵:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید