شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۵
IOTC
دوشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۵۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

بازدید معاون سازمان حراست و رییس حراست شرکت ملی نفت ایران از پایانه نفتی خارگ

شریعت معاون سازمان حراست و رییس حراست شرکت ملی نفت ایران از تاسیسات پایانه نفتی خارگ بازدید کرد

بازدید معاون سازمان حراست و رییس حراست شرکت ملی نفت ایران از پایانه نفتی خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، شریعت معاون سازمان حراست صنعت نفت و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران به همراه هیأتی از تاسیسات نفتی شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ بازدید کردند.

در این بازدید رییس حراست شرکت ملی نفت ایران نشستی با مدیران و روسا شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار نمودند . در این نشست عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در سخنانی به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در رابطه با فعالیت های فنی و عملیاتی و نقش حساس آن در صنعت نفت پرداختند و بیان نمودند که شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت فنی، تخصصی و حرفه‌ای در حوزه‌های دریافت، ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری، صادرات، ارائه خدمات آزمایشگاهی  ،ماموریت اصلی آن  کمک به پشتیبانی و تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور است .

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران بااشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه فنی و عملیاتی این شرکت تصریح کرد:ساخت بازوی بارگیری، کارت اندازه گیری، تعمیرات MBC دریایی و تعمیرات تخصصی و اساسی در پایانه های نفتی ایران به دست توانمند کارکنان خدوم و توانای ایران اسلامی صورت گرفته است.

در این نشست سید محمد جواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ ضمن خوش آمدگویی از عملکرد حراست شرکت پایانه ها ابراز رضایت کردند و عنوان نمودند کار حراست در جزیره خارگ متفاوت تر از سایر حراست ها است که توانسته این وظیفه را به خوبی انجام دهد .

در ادامه این نشست معاون حراست صنعت نفت و رییس حراست شرکت ملی نفت ایران ؛ در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، نماد مقاومت برای خارگ را شایسته این منطقه دانست و کارکنان صنعت نفت در خارگ را مظهر ایثار و مقاومت و فداکاری نفت عنوان نمود.

شریعت در ادامه به نقش مهم حراست در صنعت نفت پرداخت و بیان داشتند ؛ برنامه های حراست در راستای سیاست های وزارت نفت برنامه ریزی ، تدوین و اجرا می گردد .

رییس حراست شرکت ملی نفت ایران در ادامه افزودند؛ شرایط کنونی همانند شرایط هشت ساله دفاع مقدس است و تمامی همکاران باید در یک صف و جبهه با اتحاد کامل به اهداف صنعت نفت در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنیم .

وی همچنین نیروی انسانی را سرمایه اصلی شرکت بیان نمودند و صیانت از آن را از وظایف  اصلی حراست عنوان نمود و حراست را پشتیبان ،همراه و حامی کارکنان دانست .

شریعت از تلاش های کارکنان حراست و شرکت پایانه های نفتی ایران در جهت نیل و تحقق اهداف صنعت نفت قدردانی و تشکر نمود.

 
بازدید 1  
بازدید 2  
بازدید 4

بازدید 3

   عکس : محمد  پنهان 

(دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸) ۱۵:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید