پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۰
IOTC
شنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۵۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام تبریک مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان این صنعت نفت تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام دکتر عباس اسدروز، به شرح زیر است:


بسمه تعالی

همکاران گرامی

با سلام و احترام

هفته دولت نماد خدمتگزاری و وحدت مردم و دولت،یادگار ارزشمند دو اسوه مجاهد،فرزندان حضرت امام (ره) شهیدان رجایی و باهنر است که نام و خاطره آنان به عنوان یک سرمشق و نمونه «خدمت بی منت» ماندگار شده است و این هفته فرصتی مناسب است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با امام راحل (ره) و آن دو شهید بزرگوار، صحنه های متعالی از رشد و توسعه کشور را رقم زنند و پیشرفت روزافزون کشور را در تمامی زمینه ها فراهم آورند.

بی تردید باید با تاسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، معیاری جهت حرکت در مسیر خدمت صادقانه برای خود تعریف و ترسیم کنیم تا با رفع مشکلات و گشایش امور،شاهد پیشرفت بیش از پیش میهن اسلامی باشیم.

امروزه بخش بزرگی از موفقیت ها و پیشرفت های روزافزون نظام مرهون تجربه،تخصص و توانمندی برجسته و چشمگیر کارکنان صنعت نفت کشور است و در این میان تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران با سخت کوشی ، تعهد و مسئولیت پذیری مضاعف در حوزه صادرات نفت خام،میعانات گازی و سوآپ نفت خام،علاوه بر پشتیبانی از تولید و توسعه صنعت نفت، با اهتمام به حفظ منافع ملی،کوشش در راه توسعه و اقتدار سرافرازی کشور را در سال "رونق تولید" الگو و سرلوحه اصلی کاری خود قرار داده اند.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر،هفته دولت و روز کارمند را به تمامی همکاران عزیز و خانواده های محترم آنان در شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک عرض نموده،موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و اهداف مهم دولت دوازدهم از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

عباس اسدروز

مدیرعامل
(شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید