شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۷
IOTC
چهارشنبه / ۳۰ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۴۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

اقتصاد دانش بنیان نیازمند سهم بالایی از فکر و اندیشه انسانی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت:اقتصاد دانش بنیان نیازمند سهم بالایی از فکر و اندیشه انسانی است و لازمه آموزش و تربیت نیروی انسانی توانمند و با مهارت، وجود نظام آموزشی مؤثر وکارآمدی است که در تمامی سطوح تحصیلی و سنی همواره دانش نیروی انسانی را ارتقا دهد.

اقتصاد دانش بنیان نیازمند سهم بالایی از فکر و اندیشه انسانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در مراسم تقدیر از پرسنل آموزش شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به اهمیت آموزش در بهبود عملکرد کارکنان افزود : قبل از شروع هر کاری باید آموزش متناسب با اهداف و فرآیندها به درستی انجام پذیرد تا شاغلین بتوانند با مد نظر قرار دادن آموخته های خود ، مسیرهای شغلی را به سلامت طی کنند و در آن مسیر به رشد و بالندگی دست یابند و خاطر نشان نمود آموزش یکی از مهمترین ملاکهای ارتقاء و پیشرفت کارکنان است .

وی افزود: اقتصاد دانش بنیان نیازمند سهم بالایی از فکر و اندیشه انسانی است و لازمه آموزش و تربیت نیروی انسانی توانمند و با مهارت، وجود نظام آموزشی مؤثر وکارآمدی است که در تمامی سطوح تحصیلی و سنی همواره دانش نیروی انسانی را ارتقا دهد.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: تلاش می‌کنیم همه کارکنان شرکت اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، پیمانکاری و ... از آموزش‌ و دوره‌های آموزشی بهره‌مند شوند؛ چراکه اعتقاد داریم آموزش مهمترین رکن در توسعه فردی، اجتماعی و سازمانی است و هر جا متوقف شود سازمان دچار سکون می شود. هدف اصلی از آموزش توانمندسازی کارکنان و سازمان با برگزاری دوره‌های آموزشی خوب و اثربخش به منظور حرکت در جهت اهداف و استراتژی‌های شرکت است.

اسدروز فرآیند آموزش در شرکت پایانه های نفتی ایران را با سایر شرکت‌های نفتی متفاوت دانست و گفت: با توجه به تنوع و گستردگی اقدامات، همچنین حوزه جغرافیایی فعالیت‌های این شرکت، دوره‌های آموزشی نیز بسیار متفاوت است و دوره‌های تخصصی مرتبط با فعالیت شرکت نظیر غواصی و بقا در دریا (HUET)، عملیات فرودگاهی و ... توسط واحد آموزش طراحی و اجرا می شود.

(چهارشنبه ۳۰ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۴:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید