سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۷:۵۵
IOTC
یکشنبه / ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۴۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

دریانوردان پایانه‌های نفتی ایران نمونه کشوری شدند

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از انتخاب ۴ دریانورد این شرکت به عنوان دریانوردان نمونه کشور برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت خبر داد و آن را به فعالان این عرصه در شرکت پایانه های نفتی تبریک گفت.

دریانوردان پایانه‌های نفتی ایران نمونه کشوری شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، احمد عیدی‌وندی، سرپرست عملیات کشتیرانی، نظام نجفی بیرگانی، سرپرست عملیات کشتیرانی، سید شکراله عبدالهی‌فر، مهندس عملیات و تعمیرات شناورها، امین خمر، مهندس موتورخانه شناورها در مراسم گرامیداشت روز دریانوردی که روز گذشته (۲۷ مرداد ماه) در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، از سوی سازمان بنادر و دریانوردی کشوری به عنوان دریانوردان نمونه کشور انتخاب شدند.


با توجه به اهمیت حوزه حمل و نقل دریایی و تأثیر عمیق آن در حوزه اقتصاد که آن را جز مهم‌ترین راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی می‌خوانند و توسعه اقتصادی کشور بدون آن مختل می‌شود، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران انتخاب این دریانوردان برجسته شرکت را تبریک گفت و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

شرکت‌ پایانه‌های نفتی ایران، یکی از شرکت‌های فعال در اداره و راهبری بخشی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین پایانه‌های کشور به‌شمار می‌رود. این شرکت در شرایط تحریم به‌ویژه در عملیات‌های دریایی، با بهره‌گیری از دریانوردان متخصص و خبره اجازه بروز کوچک‌ترین خللی در فرایند صادرات و انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی را در ترمینال‌های زیرمجموعه خود نداده است. انتخاب دریانوردان این شرکت به عنوان دریانورد نمونه کشوری افتخاری برای این شرکت به‌شمار می‌رود و حاکی از رشد جایگاه شرکت در فعالیت‌های دریانوردی است.
(یکشنبه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۷:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید