سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۸:۱۴
IOTC
جمعه / ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۴۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

مدیریت مالی مدیریت اثربخش و کارا منابع است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت:مدیریت مالی مدیریت اثربخش و کارا منابع به منظور دست یابی به اهداف سازمانی است که به خوبی در شرکت پایانه های نفتی ایران به سرانجام رسیده است.

مدیریت مالی مدیریت اثربخش و کارا منابع است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در بازدید از امور مالی شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن ابراز خرسند از اقدامات مثبت صورت گرفته مدیریت مالی الخصوص در گزارش مجمع این شرکت اظهار داشت: مدیریت مالی مدیریت اثربخش و کارا منابع به منظور دست یابی به اهداف سازمانی است که به خوبی در شرکت پایانه های نفتی ایران به سرانجام رسیده است.

وی افزود: واحد های عملیاتی و فنی در این شرکت  یک فرآیند مشخص و معینى را دنبال میکند و بر اساس یک فرمولهاى مشخص قطعاتى را نصب و راه اندازى میکنند، اما در پشت این جبهه ان جریانى که خون حیات بخش مورد نیاز را در درون این سیستم تزریق میکند تا این بدن و این جسم قادر به حرکت باشد امور مالى است امور مالى که از لابلاى هزینه ها، بودجه ها و اعتبارات با ... مالى و حسابدارى اعتبارات مورد نیاز را جذب کرده و در اختیار سایر بخش ها قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: یکى از شاخص هاى عملکرد صحیح امور مالى عدم انصراف از بودجه هاى تخصصی ازست که خوشبختانه امور مالى ما در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و هیچ انحرافى از بودجه مصوب نداشته است که در هیچ زمینه اى با رکود مواجه نبودیم موفقیت شرکت پایانه های نفتی ایران در مجمع را به فال نیک گرفته و  از همه شما تقاضا دارم که این راه را با جدیت بیشتر و تلاش بیشتر ادامه دهید و به این موفقیت قانع نشوید.

(جمعه ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۴:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید