سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۱۴
IOTC
جمعه / ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۴۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

برنامه‌ریزی، فرایندی برای رسیدن به اهداف است

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران :بسته به فعالیت‌ها، هر برنامه می‌تواند که بلندمدت، میان‌مدت یا کوتاه‌مدت باشد. برای مدیرانی که در جستجوی حمایت‌های بیرونی هستند، برنامه‌ریزی، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین و آسان‌ترین سند برای رشد است.

برنامه‌ریزی، فرایندی برای رسیدن به اهداف است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از مدیریت برنامه ریزی شرکت پایانه های نفتی ایران در ستاد ضمن ابراز خرسندی از اقدامات مثبت صورت گرفته اظهار داشت:  مدیریت برنامه ریزی از مدیریت هایى است که فرآیند هاى چند منظوره اى را هدایت میکند، هم از لحاظ فنى بررسى و نظارت و مدیریت بر شرح نیاز ها در کمیته بررسى فنى مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد،این مدیریت دقیق، موثر و کار امد موجب شده است که بسیارى از پروژه ها راکد از رکود خارج شده و به سرانجام رسیدند.

وی افزود: اخذ امتیاز براى پروژه ها در شرایط فعلى کار ساده اى نیست، برنامه‌ریزی، فرایندی برای رسیدن به اهداف است. بسته به فعالیت‌ها، هر برنامه می‌تواند که بلندمدت، میان‌مدت یا کوتاه‌مدت باشد،به جرأت می‌توان گفت برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری، برای نیل به اهداف سازمان مکمل اند اما نوع اتخاذ تصمیم نیز نقش به سزایی ایفا می‌کند،از این رو، تصمیم‌گیری از ارکان اساسی فعالیت‌های این شرکت به‌شمار می‌رود چرا که هر مدیری برای اجرای هریک از وظایف خود، همواره با مواردی مواجه می‌شود که نیاز به تصمیم‌گیری دارد.

 مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: برنامه‌ریزی، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین و آسان‌ترین سند برای رشد است. برنامه‌ریزی می‌تواند، نقش مهمی در کمک به جلوگیری از اشتباهات یا تشخیص فرصت‌های پنهان بازی کند. برنامه‌ریزی به پیش بینی آینده و ساختن آینده تا حدودی قابل تصور کمک می‌کند. آن پلی است بین آنجایی که هستیم و آنجایی که می‌خواهیم برویم. برنامه‌ریزی به آینده می‌نگرد،.سهم برنامه ریزى تلفیقى بدون تعارف انقدر برجسته است که در خط مقدم جبهه قرار دارد.

عباس اسدروز در پایان خاطر نشان کرد: از مدیریت و برنامه ریزى شرکت تشکر و قدر دانى می نمایم که موفقیت این شرکت در امور مختلف نتیجه تلاش ها و فعالیت هاى این مجموعه است.

 

(جمعه ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۴:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید