پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۰۷
IOTC
یکشنبه / ۶ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۳۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

انتقال تجربه پیشکسوتان صنعت نفت به جوانان ضامن تولید ثروت ملی است

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت : تلاش پیشکسوتان عامل مهم اعتلای صنعت نفت بوده و انتقال تجربه آنان به نسل جوان صنعت نفت، تولید ثروت ملی و ارزش آفرینی در اقتصاد کلان کشور را در پی خواهد داشت.

انتقال تجربه پیشکسوتان صنعت نفت به جوانان ضامن تولید ثروت ملی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد:  تلاش پیشکسوتان عامل مهم اعتلای صنعت نفت بوده و انتقال تجربه آنان به نسل جوان صنعت نفت، تولید ثروت ملی و ارزش آفرینی در اقتصاد کلان کشور را در پی خواهد داشت.

وی افزود: بخش مهمی از توانمندی کارکنان پایانه های نفتی در خارگ، به نقش مهم و مستقیم و اثربخش آنان در دوران دفاع مقدس مربوط می شود و تجربه پر ارزشی را برای نسل امروز صنعت نفت به ارمغان آورده است.


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: خروج آنان از صنعت نفت به دلیل بازنشستگی، خلا بزرگی برای صنعت نفت است اما در صورت انتقال تجارب ارزشمند آنان به نسل جوان، این خلا پر می شود و دانش فنی و عملیاتی صنعت نفت بیش از پیش تقویت می شود.


اسدروزگفت: وجود کانون تفکر جوانان و حلقه های کیفی، از طریق ساماندهی و توسعه فعالیت های پژوهشی، یکی از اهرم های مهم برای انجام این فرآیند(انتقال تجارب پیشکسوتان صنعت نفت به نسل جوان) است.


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: جوانانی که به تازگی وارد صنعت نفت می شوند باید به تلاش ها و فعالیت هایی که از سوی پیشکسوتان انجام می شود، به خوبی دقت کنند تا به مهارت های علمی و عملیاتی تجهیز شوند.

اسدروز خاطر نشان کرد: مستندسازی فعالیت ها در شرکت پایانه های نفتی ایران برای جمع آوری خاطرات پیشکسوتان و تهیه فیلم و تاریخ شفاهی از این پیشکوستان باید در دستور کار قرار گیرد.

(یکشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۱:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید