جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۱۳
IOTC
سه شنبه / ۸ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۳۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

حراست و حفاظت یک اصل مهم و راهبردی درپایانه های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران : مهم‌ترین وظیفه در تکمیل چرخه تولید نفت خام کشور را برعهده دارد، حراست و حفاظت یک اصل مهم و وظیفه بسیار راهبردی و سنگین است.

حراست و حفاظت یک اصل مهم و راهبردی درپایانه های نفتی ایران
دکتر عباس اسدروز در نشست با فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور با اشاره به به اهمیت حراست و حفاظت از تاسیسات راهبردی صنعت نفت در پایانه‌های نفتی ایران اظهار داشت: در پایانه نفتی خارک طرح جامع حفاظت الکترونیک بسیار مهم و حیاتی است، در چنین شرکتی که مهم‌ترین وظیفه در تکمیل چرخه تولید نفت خام کشور را برعهده دارد، حراست و حفاظت یک اصل مهم و وظیفه بسیار راهبردی و سنگین است.
وی افزود: چابکی، سرعت، دقت، امنیت و رعایت استانداردهای روز دنیا در مجموعه پایانه های نفتی ایران، این شرکت را تبدیل به یک شرکت برتر و مورد اعتماد در سطح بین المللی کرده است.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: دوره جنگ، برهه‌ای بسیار اساسی بود که تجربیات بزرگی را به همراه داشت و مهمترین تجربه این دوران در عرصه صنعت نفت، شناخت مدیریت بحران در عمل و آزمون آن در شرایط بحرانی بود. ایران در این دوران حتی یک روز صادرات خود را از دست نداد، ماموریت پایانه نفتی خارگ در دوران جنگ استمرار بی‌وقفه صادرات و ایجاد لنگرگاه امن برای صادرات نفت خام کشور بود.
اسدورز گفت : یکی از مهمترین نکاتی که مدنظر مشتریان وجود دارد بحث ایمنی و امنیت پایانه‌های صادراتی است که در این حوزه با همکاری مردم شریف خارک و تلاش همه نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج قهرمان، ارتش سرافراز و سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستیم امنیت پایانه‌های نفتی ایران را به صورت ۱۰۰ درصد تامین کنیم.
(سه شنبه ۸ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۱:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید