چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۹
IOTC
سه شنبه / ۱ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۲۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پایانه‌های نفتی ایران از ایمن‌ترین پایانه‌های دنیا محسوب می‌شوند

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به صادرات نفت با بالاترین استاندارد و ایمنی گفت: پایانه های نفتی ایران از ایمن‌ترین پایانه های نفتی دنیا به شمار می رود.

پایانه‌های نفتی ایران از ایمن‌ترین پایانه‌های دنیا محسوب می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز اظهار داشت: پایانه خارگ یکی از استانداردترین و ایمن ترین پایانه های نفتی دنیا به شمار می رود.


مدیر عامل پایانه های نفتی ایران اضافه کرد: سرعت بالای بارگیری با رعایت اصول استاندارد روز جهان و توسط کارکنان بومی و خدوم صنعت نفت این پایانه را به عنوان یک برند در سطح بین المللی مطرح کرده است.

وی افزود: بارگیری سریع، ایمنی عملیات، دقت در اندازه گیری نفت خام، تحویل اسناد و مشخصات نفت خام و وجود شناورهای آتشخوار را از ویژگی های پایانه نفتی خارگ است و خوشبختانه طی سالیان اخیر هیچگونه حادثه ای در این پایانه به دلیل رعایت اصول ایمنی صورت نگرفته است.

اسدروز تصریح کرد: در بعد اقتصادی با رعایت اصول استاندارد و ایجاد خودکفایی در برخی از قطعات مهم و حیاتی این شرکت صرفه جویی چشمگیری صورت گرفته است و این روند توسط واحدهای فنی و عملیاتی به صورت مستمر در حال برنامه ریزی و پایش است.

وی گفت: شتاب دهی پروژه‌های عملیاتی به‌ویژه بهسازی و نوسازی تاسیسات مهم و حیاتی کشور در پایانه‌های نفتی ایران به دست فرزندان ایران اسلامی با تدوین یک برنامه ریزی مدون در حال انجام است و این نوید بخش خودکفایی در حوزه پایانه های نفتی ایران است.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: متخصصان صنعت نفت و صنایع حمل و نقل جهان هنوز فرمولی برای بیش از سه هزار روز صدور نفت از جزیره خارگ در شرایط جنگی نیافته‌اند و قصه تپش نفت از خارگ در زیر سنگین‌ترین حمله‌های دشمن، همچنان یکی از جذاب ترین داستان‌های ناخدایان و ملوانان نفتکش‌ها و سرزمین‌های دوردست است.
(سه شنبه ۱ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۳:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید