سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۲۷
IOTC
جمعه / ۷ تیر ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۲۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

وحدت میراث قدیمی جزیره مقاوم خارگ است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت :یکی از محور اساسی بین اهل سنت و تشیع وحدت است و خوشبختانه این وحدت بمعنای واقعی کلمه در این جزیره مهم و راهبردی وجود دارد، خارگ مظهر وحدت است.

وحدت میراث قدیمی جزیره مقاوم خارگ است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در دیدار با امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ اظهار داشت: یکی از محور اساسی بین اهل سنت و تشیع وحدت است و خوشبختانه این وحدت بمعنای واقعی کلمه در این جزیره مهم و راهبردی وجود دارد، خارگ مظهر وحدت است.


وی افزود: وحدت برادران و خواهران اهل سنت و اهل تشیع جزیره خارگ میراث قدیمی این جزیره استراتژیک است، خارگ از دیرباز کانون همزیستی مسالمت آمیز ادیان مختلف بوده است و به طور مشخص، خارگ در برادری و همگامی برادران اهل سنت و شیعیان در پیشبرد امور جامعه الگویی برای دیگر نقاط جهان اسلام است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: وحدت بین شیعه و سنی در این جزیره مقاوم، به معنای واقعی کلمه وحدت در عمل است،مسلمانان باید در برابر توطئه‌های استکبار و دشمنان اتحاد داشته و هوشیاری خود را در مقابل ترفندهای دشمن حفظ کنند، وحدت، هم‌افزایی، کمک به یکدیگر را سر لوحه امور خود قرار دهیم.

در ادامه این نشست احمد رضا کنعانی امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ ضمن تبریک جهت انتصاب دکتر اسدروز بعنوان مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: دکتر اسدروز مدیری کار آمد،دلسوز،همراه بانظام وعاملی وحدت آفرین است.

وی افزود: جزیره خارگ بعنوان نماد همدلی و همزبانی اهل سنت و تشیع شناخته می‌شود و نگاه ویژه مسئولان منطقه به اهل سنت در جزیره خارگ قابل ستایش است.

امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ تصریح کرد: امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ تصریح کرد: وحدت امروز سرلوحه تمامی اهالی در جزیره خارگ قرار گرفته است و مسولان باید امروزه در راس شعار وحدت قرار داشته باشند و خوشبختانه امروز مسئولان در جزیره درک بالایی از این وحدت دارند.

(جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸) ۱۲:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید