جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۱۷
IOTC
پنج شنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۴۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۱۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران :

پایانه نفتی خارگ یکی از مهمترین پایانه های نفتی کشور می باشد

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت :حوزه کاری این شرکت در ۴ پایانه نفتی عسلویه، خارگ، ماهشهر و شمال تعریف و پیگیری می‌شود که در میان آن‌ها پایانه نفتی خارگ یکی از مهمترین پایانه های نفتی کشور می باشد.

پایانه نفتی خارگ یکی از مهمترین پایانه های نفتی کشور می باشد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست و جانشین پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت به حساب می‌آید که وظیفه دریافت ذخیره سازی، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی را بر عهده دارد تا در نهایت به تداوم تولید نفت و گاز کشور و تکمیل و ارتقای زنجیره ارزش نفت و گاز کمک کند.
وی افزود: حوزه کاری این شرکت در ۴ پایانه نفتی عسلویه، خارگ، ماهشهر و شمال تعریف و پیگیری می‌شود که در میان آن‌ها پایانه نفتی خارگ یکی از مهمترین پایانه های نفتی کشور می باشد.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: شرکت پایانه‎های نفتی ایران به نمایندگی از شرکت ملی نفت و وزارت نفت برای اجرای ماموریت‌های محوله در همه پایانه‎های نفتی کشور آمادگی کامل دارد، این شرکت به شدت ماموریت گرا الخصوص در حوزه های عملیاتی و فنی صنایع دست بالا نفت کشور می باشد.

اسدروز گفت : این شرکت با تکیه بر توان داخلی و نیروی کار بومی از سوی واحدهای عملیات دریایی، صادرات، فنی و نگهداری طبق یک استاندارد تعریف‌شده فرآیند های مرتبط با این شرکت در حوزه های بهسازی و نوسازی تاسیسات در حال اجرا می باشد .
(پنج شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸) ۱۷:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید