پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۵۶
IOTC
پنج شنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۰۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

غریبی جانشین سرپرست پایانه نفتی خارگ شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس غریبی به عنوان جانشین رییس پایانه نفتی خارگ منصوب شد

غریبی جانشین سرپرست پایانه نفتی خارگ شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران صبح امروز طی حکمی عباس غریبی را به عنوان جانشین رییس پایانه نفتی خارگ منصوب کرد.

اسدروز در حکم خطاب به غریبی آورده است، از شما انتظار می رود در جهت تحقق اهداف چشم انداز بیست ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه توان و منابع فیزیکی و انسانی مجموعه خود را به بهترین وجه بکار گرفته تا آن مجموعه به جایگاه شایسته و درخور سطوح منطقه ای و بین المللی نائل شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در ادامه این حکم خواستار حفظ و ارتقاء امنیت ، ایمنی فرایندهای عملیاتی و بخصوص دقت در اندازه گیری کمی  و کیفی نفت خام که یکی از مهمترین ماموریت شرکت می باشد.

همچنین حفظ و صیانت از مهمترین و باارزش ترین دارایی شرکت یعنی منابع انسانی آن و تلاش در جهت به فعلیت رساندن قابلیت ها و پتانسیل ها ، تشویق و ترغیب نوآوری از طریق به کار گیری نیروهای توانمند و صادق و متعهد و ایجاد اطمینان و پاسخگویی مناسب به انتظارات و خواسته های مشتریان و ذینفعان از طریق ارایه خدمات مناسب ، دقیق ، ایمن و سریع منطبق با استانداردها و الزامات قابل قبول جهانی یکی از وظایف مهم می باشد.

 

 

 

 

 

(پنج شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸) ۱۷:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید