پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۰۴
IOTC
پنج شنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۰۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

دعوت مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، کارکنان این شرکت را به شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

دعوت مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام عباس اسدروز به شرح زیر است:


نام‌گذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل (ره) که بیانگر اندیشه والا و آینده‌نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی بود، آغاز حرکت حکمت‌آمیزی شد که سبب همبستگی هرساله مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان اسلامی می شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس پیام‌آور نجات مظلومان و روز حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم و همبستگی همه مسلمانان جهان می‌باشد. امسال اما روز جهانی قدس تصویری متفاوت یافته است و با فریاد ضجه و ناله کودکان بی گناه فلسطین و ریختن خون آنان و آوارگی مردم ستمدیده آن سرزمین مقدس همراه گشته است.
این گونه است که روز قدس، حقیقت وجودی اتحاد مسلمین و همگامی آنها علیه ظلم و ارتجاع را مورد تاکید قرار می دهد و این باور را تقویت می کند که امام راحل(ره) با نگاه ژرف و بینش عمیق خود چه هوشمندانه به نامگذاری روز قدس اهتمام ورزیدند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز بسیج عمومی برای حمایت از فلسطین و بیت المقدس قرار دادند و خلف صالحشان چه مسئولانه در پاسداشت این روز مجاهدت می ورزند.
با استعانت از قدرت لایزال الهی، کارکنان تلاشگر و روزه دار شرکت پایانه های نفتی ایران نیز یوم الله روز قدس امسال را همچون گذشته به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همدوش ملت ولایتمدار ایران عزیز و مسلمانان سایر نقاط جهان به روز بیزاری از غاصبان و حامیانشان تبدیل خواهند کرد و حمایت همه جانبه خود را از قربانیان جنایات صهیونیسم جهانی اعلام خواهند نمود.
اینجانب همه مسلمانان مومن و به ویژه همکاران سخت کوش و پر تلاش خودم را در شرکت پایانه های نفتی ایران به حضور فعال و آگاهانه در راهپیمایی روز قدس دعوت می نمایم، تا ضمن عمل به وظیفه انسانی، دینی و ملی خویش، همراه امت اسلامی با فریاد «مرگ بر اسرائیل» گامی در جهت محو ریشه های تروریسم جهانی برداریم.

عباس اسدروز
مدیرعامل
(پنج شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید