جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۴۶
IOTC
یکشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۹:۴۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۰۹۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

کمک به توسعه صنعت نفت با بهره‎گیری از توان شرکت‎های دانش‎بنیان

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت:فلسفه شکل گیری شرکت های دانش بنیان در حوزه نفت، کمک به توسعه شرکت های نفتی و تولید قطعات و تجهیزات جدید با بهره گیری از دانش و تجربیات دانشگاهیان است.

کمک به توسعه صنعت نفت با بهره‎گیری از توان شرکت‎های دانش‎بنیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدور در جلسه با مدیران پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: فلسفه شکل گیری شرکت های دانش بنیان در حوزه نفت، کمک به توسعه شرکت های نفتی و تولید قطعات و تجهیزات جدید با بهره گیری از دانش و تجربیات دانشگاهیان است.

وی افزود: در شرایط فعلی، فشار بیشتری بر واحدهای توسعه ای وارد می شود و این شرایط بهترین زمان برای حضور موثر فعالیت های دانش بنیان برای کمک به رفع مشکلات واحدهای قدیمی و تولید محصولات جدید است.
مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: مراحل شکل گیری و توسعه استارت آپها در دو مرحله 'ویکند' و 'دمو' صورت می گیرد، به صورتی که استارت آپهای ویکند در مرحله ارائه طرح هستند و استارت آپهای دمو در مرحله صنعتی شدن و ملحق شدن به یک واحد صنعتی قرار می گیرند.
وی امضای تفاهم‌نامه با شرکت‌های دانش‌بنیان را راهی برای مقابله با دور جدید تحریم‌های ظالمانه در سال رونق تولید و شکوفایی صنعت داخلی دانست و افزود: ساخت نخستین اکچویتور از سوی سازندگان داخلی که در طیف گسترده‌ای کاربرد دارد در پایانه نفتی خارک نصب شد که هزینه‌های ساخت این تجهیز نسبت به نمونه خارجی کاهش ۶۰ درصدی دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در ادامه به ساخت شیرهای صنعتی از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره و اظهار کرد: قطعات شیرآلاتی که در انحصار شرکت‌های اروپایی و آمریکایی بود، هم‌اکنون با توانمندی سازندگان داخلی صددرصد این قطعات بومی‌سازی شده است.

 به گزارش روابط عمومی پایانه های نفتی ایران، اسدروز در معارفه رییس اموراداری پایانه نفتی خارگ خاطر نشان کرد: که انتخاب رئیس جدید امور اداری در راستای توانمند سازی این اداره با توجه به جایگاه و اهمیت آن صورت گرفته است مدیر جدید دارای تجربه و دانش کافی برای پاسخ گویی به نیازهای این اداره است و از آنجا که در شرایط موجود توجه به نیازهای کارکنان در راس اولویت های ما قرار دارد تقویت ادارات در زمینه های مختلف بخصوص در زمینه نیروی انسانی یک ضرورت اساسی است.

(یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۹:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید