جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۴۹
IOTC
چهارشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۸:۲۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۰۶۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

اعتماد به توانمندی سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان اجتناب‌ناپذیر است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت : اعتماد به توانمندی سازندگان داخلی به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در رفع نیازهای داخلی و تکیه بر توانایی شرکت‌های داخلی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

اعتماد به توانمندی سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان اجتناب‌ناپذیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، دکتر عباس اسدروز با اشاره به بر ضرورت اعتماد به توانمندی سازندگان داخلی به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در رفع نیازهای داخلی تاکید کرد و اظهار داشت:  تکیه بر توانایی شرکت‌های داخلی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، گفت: از جمله اقدام‌های تاثیرگذار شرکت پایانه‌های نفتی اعتماد به شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی است که این مسئله سبب جلوگیری از انحصارطلبی شرکت‌های آمریکایی و اروپایی در صنعت نفت کشور دارد.


وی امضای تفاهم‌نامه با شرکت‌های دانش‌بنیان را راهی برای مقابله با دور جدید تحریم‌های ظالمانه در سال رونق تولید و شکوفایی صنعت داخلی دانست و افزود: ساخت نخستین اکچویتور از سوی سازندگان داخلی که در طیف گسترده‌ای کاربرد دارد در پایانه نفتی خارک نصب شد که هزینه‌های ساخت این تجهیز نسبت به نمونه خارجی کاهش ۶۰ درصدی دارد.

مدیر شرکت پایانه‌های نفتی ایران در ادامه به ساخت شیرهای صنعتی از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره و اظهار کرد: قطعات شیرآلاتی که در انحصار شرکت‌های اروپایی و آمریکایی بود، هم‌اکنون با توانمندی سازندگان داخلی صددرصد این قطعات بومی‌سازی شده است.
(چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۸:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید