جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۵
IOTC
دوشنبه / ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۰:۱۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۹۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی ضمن تبریک دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران
به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در پیامی فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. در متن این پیام امده است:

دوازدهم فروردین ماه را باید روزی کم نظیر در تاریخ ایران اسلامی دانست، روزی که عزم مردم ایران که سال ها برای ریشه کن کردن طاغوت به پا خواسته بودند، در پای صندوق های رای تجلی یافت و جهان به نظاره نشست شکوه عزم ملی و اراده اسلامی را.

دوازدهم فروردین ماه را هرگز نمی توان از یاد برد، زیرا از همان روز که شکل گرفت، به الگویی بی بدیل برای به ثمر رساندن خواسته های به حق تبدیل شد و نه تنها برای مردم ایران زمین، بلکه برای مردم بسیاری از کشورها، راهبردی ممکن و الگویی واقعی شد.

اکنون پس از گذشت ۴۰ سال از آن روز تاریخی، خانواده بزرگ شرکت پایانه های نفتی ایران با الهام گرفتن از نتیجه عظیم همراهی "عزم همگانی با خواست خداوندی"، به دست یافتن به اهداف بزرگ خویش می اندیشد.

دوازدهم فروردین ماه هرگز فراموش شدنی نیست و برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند. من نیز این روز فرخنده را به همکاران محترم و تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک عرض نموده و امیدوارم با استعانت از خداوند بزرگ و همدلی، راه پرافتخار خدمتگزاری در عرصه پایانه های نفتی کشور را شانه به شانه یکدیگر بپیماییم.
(دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸) ۰۰:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید