جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۲۴
IOTC
چهارشنبه / ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۰:۱۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۸۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز و سالروز ملی شدن صنعت نفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز 1398 و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز و سالروز ملی شدن صنعت نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز 1398 و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت. متن پیام تبریک عباس اسدروز به شرح ذیل می باشد: 

یا مقلّب القلوب و الابصار
یا مدبّر الیل و النهار
یا محوّل الحول و الاحوال
حوّل حالنا الی احسن الحال
روزهای تقویم یکی پس از دیگری سپری شد و برگ های تقویم سال 1397 را با فراز و نشیب هایش به پایان رساند، سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده بود. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال 1397 در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و با مدیریت دولت تدبیر و امید موفقیت هایی کسب کرد که برای همیشه در اذهان مردم ماندگار خواهد ماند.
صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران ، به عنوان پیش قراول توسعه اقتصادی کشور در سال 97 علیرغم تمام هجمه ها و برنامه ریزی های کسانی که هیچگاه علاقه مند به دیدن پیشرفت این آب و خاک نبوده اند توانست همراه و همگام با تمام بخش و حوزه های کشور در موفقیت های به دست آمده سهیم و حتی پیشرو باشد.

بدون تردید در این بین نقش آفرینی شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان مراکز ثقل صادرات نفت کشور بر هیچ کس پوشیده نیست. بهسازی نوسازی، تامین و نگهداری تاسیسات حیاتی کشور در پایانه های نفتی ایران که با تدابیر وزیرمحترم نفت ، مدیرعامل و مدیران شرکت ملی نفت و کارکنان غیرتمند در بخشهای کارفرمایی و پیمانکاران و سازندگان محقق شد و خوشبختانه پروژه عظیم ملی و منحصر به فرد در صنعت نفت به بهره برداری رسمی رسید.
اینجانب ضمن عرض خدا قوت برای تلاش های صورت گرفته در سال گذشته، ضمن گرامیداشت سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت برای تمامی کارکنان و کارگران شریف این صنعت عظیم در شرکت پایانه های نفتی ایرانو خانواده های محترمشان آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.

عباس اسدروز

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران

(چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷) ۱۰:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید