پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۱
IOTC
جمعه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۸۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
فرماندار بوشهر:

مجموعه وزارت نفت با توجه به شرایط خاص کشور در جزیره خارگ مأموریت ملی دارند

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: استفاده از تجربه هشت سال دفاع مقدس مدل بسیار مناسبی برای گذر از شرایط فعلی است.

مجموعه وزارت نفت با توجه به شرایط خاص کشور در جزیره خارگ مأموریت ملی دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس جمشیدی در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار داشت: شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ اقدمات مناسبی در حوزه محیط پیرامونی خود به سرانجام رسانده‌اند و ارتباط صمیمی و دوستانه بین اهالی شریف جزیره خارگ و مجموعه وزارت نفت است.


فرماندار شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شرایط خاص کشور مجموعه وزارت نفت در خارگ مأموریت ملی دارند و همه ما باید به آنها در این زمینه کمک کنیم.

وی افزود: دشمن با همه ابزارش به جنگ اقتصادی با ما آمده ولی با صبر و تدبیر مطمئناً آینده روشن در انتظار ما است، ولی امروز سخت نیاز داریم که دست به دست هم بدهیم ولی باید این هم‌افزایی را در عمل به یکدیگر نشان دهیم.

جمشیدی اضافه کرد: استفاده از تجربه هشت سال دفاع مقدس مدل بسیار مناسبی برای گذر از شرایط فعلی است، ما جدا از هر حزب و نگاه سیاسی، دست به دست هم دادیم و جنگ را به خوبی اداره کردیم.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: دشمن شرایط اقتصادی را بر مردم سخت کرده است و ما کاملاً این شرایط را درک می‌کنیم، مردم شریف ما با توجه به شرایط سخت زندگی با دشمن همراهی نکردند، نباید ناامیدی به مردم القا شود، ما توانمندی‌های بیشتری داریم و توقع داریم به مردم امید دهیم.

جمشیدی گفت: هنر مدیران این است که در شرایط سخت کار کنیم، همه می‌توانند در شرایط آسان کار کنند و تلاش کنیم با هم افزایی و هم گرایی باعث برون رفت از مشکلات باشیم. در حوزه نفت تقاضا دارم که در نیروی انسانی و آموزش ارتقا داده شود.
(جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷) ۱۱:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید