پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۱۲
IOTC
سه شنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۷:۲۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۷۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

نشست صمیمی بانوان ستادی در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر و هفته زن ،نشستی صمیمی با حضور سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ، جمعی از بانوان ستادی در سالن ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

نشست صمیمی بانوان ستادی در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در نشست صمیمی با بانوان شاغل در ستاد مرکزی پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی شایسته زن مسلمان و اسوه و نماد پاکدامنی و وارستگی برای زنان ایرانی است و پیروی از سلوک و منش آن بزرگوار، همچون چراغی، روشنایی‌بخش مسیر زندگی است.

وی افزود: ولادت زهرای اطهر (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه شما همکاران در خانواده بزرگ شرکت پایانه های نفتی ایران و به طور خاص به زنان توانمند، متخصص و پرتلاش صنعت نفت کشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم .

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: در شرکت پایانه های نفتی ایران با توجه به توانمندی و شایستگی بارز زنان شاغل و هم‌راستا با اهداف و برنامه‌های وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، اهتمام و تلاش زیادی برای حضور جدی آنان در بخش‌های کارشناسی، تصمیم سازی و مدیریتی انجام شده و خوشبختانه تعدادی ازاین زنان فرهیخته و توانا در بخش‌های مختلف این شرکت حضوری مؤثر دارند .

اسدروز گفت: در پایان از همه همکاران تلاشگر، خلاق و توانمند شرکت پایانه های نفتی ایران تشکر نموده و ضمن تقدیر از تمامی بانوان شاغل در این شرکت، نیک روزی آنان را از درگاه خالق منان مسئلت می‌نمایم.


(سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷) ۱۷:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید